וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדום לסגול: אלון תורג'מן חתם לשלוש שנים באוסטריה וינה

1.6.2018 / 17:30

חלוצה של הפועל חיפה, שחווה עונה נהדרת עם מחזיקת הגביע, העדיף את הסיגליות על פני שטורם גראץ: "מבטיח שאתן את כל כולי". המאמן לטש: "יעזור לנו להיות פיזיים וחדים יותר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ליגיונר נוסף: חלוצה של הפועל חיפה, אלון תורג'מן, חתם היום (שישי) באוסטריה וינה לשלוש שנים. הוא בחר בהצעה מוינה אחרי שקיבל גם הצעה מקבוצה אוסטרית נוספת, שטורם גראץ, והחליט להפוך לשחקן הישראלי הרביעי שישחק בשורות הסיגליות אחרי שי הולצמן, עומר דמארי ורועי קהת. תורג'מן אמר לאחר החתימה: "זאת הפעם הראשונה שאשחק מחוץ לישראל ואני מאוד שמח לחתום כאן. האצטדיון נראה נראה. אני רוצה להצליח כאן ואני יכול להבטיח שאתן את כל כולי למען המועדון".

המנהל הספורטיבי פראנץ וולפהארט הוסיף: "זאת העברה מאוד משמחת. עקבנו אחרי תורג'מן הרבה זמן. ניתחנו אותו בוידאו ואנחנו משוכנעים שהוא שחקן ברמה גבוהה שיעזור לנו". המאמן תומאס לטש: "תורג'מן הוא חלוץ טוב וטכני שיודע לשמור על הכדור. הוא יעזור להתקפה שלנו להיות פיזית יותר וחדה יותר".

אלון תורג'מן מוצג אוסטריה וינה. אתר רשמי אוסטריה וינה, אתר רשמי
תורג'מן מוצג בוינה/אתר רשמי, אתר רשמי אוסטריה וינה

כזכור, החלוץ נחת באוסטריה ונפגש שם עם ראשי אוסטריה וינה, שסיימה שביעית בעונה שעברה, וכן עם ראשי שטורם גראץ, שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. תורג'מן הכריע בין הרצון לחיות בוינה ולשחק במועדון בו שיחקו ישראלים לפניו, לבין הצעה כספית טובה יותר והשתתפות בליגת האלופות במדי גראץ.

תורג'מן, שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 27, כבש 12 שערי ליגה במדי הפועל חיפה, אליה הגיע אחרי שזכה בגביע גם עם בני יהודה ב-2016/17. את דרכו החל במועדון הנוער של בית"ר טוברוק ומשם המשיך להפועל פתח תקוה, שיחק כמה שנים במכבי חיפה ורשם במדיה את עונת השיא שלו עם 15 שערים (2013/14) והעביר עונה אחת גם בהפועל תל אביב. במרץ האחרון ערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל והוא זומן שוב לסגל לקראת המפגש עם ארגנטינה.

החלוץ יהיה השחקן הישראלי הרביעי בשורות הסיגליות, אחרי שי הולצמן, עומר דמארי ורועי קהת. אוסטריה וינה סיימה רק במקום השביעי ולא הצליחה לעבור את שלב הבתים בליגה האירופית, אבל מדובר בקבוצה בעלת עבר מפואר שזכתה ב-24 אליפויות (האחרונה ב-2013) ו-27 גביעים, וגם הגיעה לגמר גביע המחזיקות ב-1978. מי שהחתים את תורג'מן הוא המנהל הספורטיבי פרנץ וולפהארט, שוער העבר של הקבוצה ושל נבחרת אוסטריה. המאמן הוא הגרמני תומאס לטש שהגיע בחודש פברואר ולאחרונה קיבל חוזה לשנתיים נוספות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

סרטון הצגתו של אלון תורג'מן באוסטריה וינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully