וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגן השמאלי היהודי-אמריקאי ג'ונתן בורנשטיין חתם במכבי נתניה

5.6.2018 / 8:02

השחקן בן ה-33 חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת: "שמעתי על המועדון רבות". בורנשטיין שהיה בעבר כמועמד למכבי תל אביב והפועל באר שבע, רשם 38 הופעות בנבחרת ארה"ב

אימג'בנק GettyImages

המגן השמאלי האמריקאי-יהודי ג'ונתן בורנשטיין חתם במכבי נתניה לעונה עם אופציה לעונה הבאה. השחקן בן ה-33 ייצג את נבחרת ארה"ב למכביה ה-17 ב-2005 ושמו עלה בעבר כמועמד לחזק את מכבי תל אביב והפועל באר שבע. הוא אמר: "מחכה להגיע עם המשפחה לנתניה ולהצטרף למועדון עליו שמעתי רבות. רוצה להודות על ההזדמנות שניתנה לי ומבטיח כי אוכיח את עצמי ואעזור לקבוצה בהשגת היעדים".

בורנשטיין סיים את חוזהו בקוורטארו המקסיקנית והפך לשחקן חופשי. הוא שיחק בעבר בצ'יבאס USA בליגת ה-MLS וב-2011 עבר למקסיקו. תחילה שיחק בטיגרס ואחר כך עבר תקופה קצרה באטאלנטה, לפני שהצטרף ב-2014 לקוורטארו.

המגן השמאלי ייצג את נבחרת ארה"ב ב-38 משחקים ושיחק בין היתר במונדיאל 2010. הוא נבחר לרוקי העונה ב-MLS ב-2006 ובשנה הבאה נבחר ל-11 של העונה בליגה. ברשימת הקבוצתיים שלו ניתן למצוא זכייה בגולד קאפ (נבחרת ארה"ב) ב-2007, אליפות במקסיקו (טיגרס) ב-2011 וגביע מקסיקני (קוורטארו) ב-2016.

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עקבו בשבועות האחרונים אחר כמה מועמדים לעמדת המגן השמאלי ולבסוף הפור נפל על בורנשטיין. אתמול (שני) חתם בקבוצה החלוץ שובל גוזלן ובנתניה מתכננים לצרף שחקן נוסף לחלק הקדמי.

עוד בנושא:

שובל גוזלן חתם במכבי נתניה: "מאמין שמצאתי בית חם"
מקורבי שינו זוארץ: "הוא לא יחזור להיות ספונסר בפתח תקוה"

ג'ונתן בורנשטיין במדי צ'יבאס USA ב-2010. GettyImages
ייצג את נבחרת ארה"ב למכביה ב-2005. בורנשטיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully