וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגבש רוב להעברת התקנה שיוזמת מכבי חיפה: "אין סיבה שלא תעבור"

22.6.2018 / 9:51

נציגי הקבוצות מתכוונות להצביע בעד התקנה שתוביל לצירוף זרים צעירים. קוסטדינוב לא ישוחרר ללא תמורה. שיחה נערכה עם טביב בעניין ורד, הפערים עדיין גדולים. התקדמות עם אולסק

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

נציגי קבוצות ליגת העל הביעו אתמול תמיכה ביוזמה של מכבי חיפה, לפיה קבוצות ליגת העל יוכלו לצרף שחקנים זרים צעירים לסגל שלהם - דבר שלא ניתן לבצע עד היום בשל מגבלה בתקנון ההתאחדות. חלק מנציגי הקבוצות אף שוחחו עם נציגי המועדון והביעו תמיכה במהלך ולדברי גורמים בהתאחדות מתגבש רוב להעברת התקנה.

"אין סיבה שהתקנה לא תעבור. אין היגיון להמשיך במתכונת הנוכחית. המטרה היא כמובן מקצועית, ניסיון לקדם שחקנים צעירים - אך ברור שמסתתר כאן גם ניסיון להרוויח כסף", אמר נציגי אחת הקבוצות אתמול והוסיף: "משיחות שערכנו עם נציגי הקבוצות עולה שהרוב תומכים בהצעה של מכבי חיפה". כזכור, התקנות כיום מאפשרות לכל מועדון לרשום בקבוצת הנוער זר אחד בלבד עד גיל 19. במידה והקבוצה הבוגרת מעוניינת לרשום זר צעיר נוסף, היא לא יכולה לעשות זאת. "זה פשוט הזוי שהתקנון מורה אחרת. אם התקנה תעבור, המועדון יצרף החל מהעונה הבאה שחקן זר צעיר שישתלב בסגל הקבוצה הבוגרת", הסביר גורם במועדון המעורה בפרטים.

שחקן מכבי נתניה, ניקו אולסק. ברני ארדוב
מתקרב. אולסק/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה סיימו את מבדקי הכושר של טרום העונה וביום ראשון תערוך הקבוצה אימון ראשון בכפר גלים. הזרים שיעזבו הורשו להשתתף באימון. במכבי חיפה הבהירו כי אף זר לא ישוחרר בחינם, להוציא את קלאוס שאם תהיה קבוצה שתסכים לשאת בעלויות החוזה שלו הוא לא יימכר. בחיפה דחו לאחרונה מספר הצעות על גיורגי קוסטדינוב, בטענה שהוא לא ישוחרר בחינם. "יכולנו לסיים את ההתקשרות מזמן, אבל כמו במקרה איולפסון, אקפאי וגם שחקנים ישראלים - בן דב התעקש ומכר אותם", אמרו במועדון. אקפאי, אגב, נמכר העונה לויקטוריה פלזן וחתם על חוזה לשלוש שנים, אחרי שכבש שבעה שערים בליגה הצ'כית העונה במדי ז'לין אליה נמכר, אחרי עונת השאלה בסלובן ליברץ. בשלב זה קאיו צפוי לצאת למחנה והוא חלק מהסגל.

אתמול נערכה שיחה בין אנשי מכבי חיפה לאלי טביב בעניין עידן ורד, אך לא הושגה התקדמות. טביב הודיע שלשום כי הוא לא מתכוון למכור אף שחקן בתקופה הקרובה, אך נראה כי הוא ישנה את מדיניותו אם יושג הסדר לגבי הסכום. על פי מקורבים לעסקה, טביב דורש כשני מיליון שקל. חיפה מציעה כרגע יותר ממיליון שקל אך הפערים עדיין גדולים. מנגד, התקדמות נוספת נרשמה בעסקת ניקו אולסק. "אייל סגל מתחיל להבין שהסכומים שדרש לא ריאלים", אמר מקורב לעסקה. "בסופו של דבר הוא יבין שגם העברת שחקן או שניים מספיקה כדי לבצע את העסקה. אחרת, אולסק יהיה חופשי בינואר".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully