וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה יוזמת: התקנה שתאפשר להחתים זר צעיר בקבוצה הבוגרת

בשורה חדשה לכדורגל: המועדון הגיש הצעה לסדר לדירקטוריון המנהלת, הזוכה לתמיכת הקבוצות. המטרה: לאפשר רישום זר צעיר בקבוצה הבוגרת על חשבון אחד הזרים. כיום, התקנות אוסרות לצרף זר עד גיל 19 אם המועדון החתים זר לנוער

מו אלאך המנהל הטכני של מכבי חיפה. שלומי גבאי
יביא בשורה לכדורגל הישראלי? אלאך/שלומי גבאי

ישיבת דירקטוריון המנהלת שנערכה השבוע עשויה להביא עימה בשורה חדשה לכדורגל הישראלי, זאת בזכות הצעה חדשה לסדר היום שהגישה מכבי חיפה הזוכה לתמיכה רחבה של קבוצות ליגת העל. בדיון, שאישר מענק שנתי בגובה של עד 100 אלף שקל לכל אחת משבע הקבוצות הקטנות שיוכיחו כי הצליחו להגדיל את כמות הקהל הביתי שלהן, העלתה מכבי חיפה הצעה לפיה יש להגדיל כמות הזרים הצעירים שיכולים לשחק במועדון.

התקנות כיום מאפשרות לכל מועדון לרשום בקבוצת הנוער זר אחד בלבד עד גיל 19. במידה והקבוצה הבוגרת מעוניינת לרשום זר צעיר נוסף, היא לא תוכל לעשות זאת. המטרה היא כמובן לצמצם את כמות הזרים הצעירים שרשאי המועדון לשתף. על פי ההצעה החדשה, יוכלו המועדונים לרשום שני זרים, שאחד מהם יוכל לשחק בקבוצה הבוגרת. נראה כי ההצעה עולה בעקבות המדיניות החדשה של המנהל הטכני מו אלאך, שאחת המטרות שלו היא לטפח שחקנים צעירים. אם ההצעה תתקבל, החל מהעונה הבאה חיפה תצרף שחקן צעיר לסגל הקבוצה הבוגרת שלה. "אין סיבה שההצעה הזאת לא תעבור", אישר הלילה גורם בדירקטוריון.

שחקני הקבוצה יסיימו לערוך היום את מבדקי הכושר האחרונים לקראת פתיחת האימונים בראשון. מיכאל קראמר יהיה הפנים החדשות באימון. כזכור, אעיד חבשי קיבל אישור להיעדר כעשרה ימים וישוב רק לקראת היציאה למחנה האימונים. אלאך רוצה לצרף קשר אחורי זר. חיפה נמצאת במגעים עם מספר שחקנים. גסטון חיל רומרו עדיין על הפרק אך מחזיק בהצעה מארגנטינה.

עומרי בן הרוש מתכוון להגיע לאימונים אם לא ימצא קבוצה אחרת. גם סאן מנחם, יהב גורפינקל ועופרי ארד יצטרפו.

עוד בנושא

סינטאיהו סלליך ירוויח 200 אלף דולר, לא כולל מענק החתימה
מכבי חיפה תפגוש את ר.ק.ס ואלווייק למשחק אימון ב-18 ביולי

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully