וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סלליך ירוויח 200 אלף דולר, לא כולל מענק החתימה

20.6.2018 / 8:25

על פי המתווה החדש, שכרו הממוצע של הקשר כולל המענק שהוקדם יגיע ל-240 אלף דולר. ניסיונות לגישור בעסקת ורד: פער של כחצי מיליון שקל. גורם על אלאך: "עובד בשקט, לא ממהר לסגור את הסגל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סינטאיהו סלליך צפוי להרוויח כ-240 אלף דולר לעונה במכבי חיפה, בחוזה לשנתיים, כך עולה מתוך טיוטת ההסכם החדשה אותה ניסחו שני הצדדים. במועדון אישרו את הפרסום אתמול לפיו נערכה אתמול פגישה בין המנכ"ל אסף בן דב לנציגי השחקן. הצדדים קרובים לסיכום על חוזה לשנתיים הבאות עם אופציה לשנתיים נוספות. סלליך צפוי להרוויח כ-200 אלף דולר לעונה, בחוזה לשנתיים, אך בנוסף יקבל במהלכן את המענק המוקדם בסך כולל של 80 אלף דולר, כך ששכרו יעלה באופן משמעותי.

עוד בנושא:

סינטאיהו סלליך קרוב לסיכום לשנתיים במכבי חיפה
עאיד חבשי לא יגיע לפתיחת האימונים במכבי חיפה. יצטרף לקראת המחנה
"הפגישה של יניב קטן עם מכבי חיפה מוכיחה: הדלת תהיה פתוחה בעתיד"

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. ברני ארדוב
יחזור למכבי חיפה? עידן ורד/ברני ארדוב

כעת אמורים במועדון לסיים את סאגת עמית זנטי, שאמור לחתום לפני תחילת האימונים אליהם זומן. מוחמד עוואד, כך נראה, יחתום בינתיים על חוזה שכולל שינויים מינוריים בלבד ובשלב מאוחר יותר יאריך אותו. אתמול ערכו שחקני הקבוצה מבדקי כושר בירושלים. הצוות המקצועי חילק את השחקנים לקבוצות והם יגיעו גם היום ומחר למבדקים.

למיכיל קראמר אמור להצטרף בימים הקרובים קשר אחורי זר. "בניגוד לשנים קודמות, אנחנו לא ממהרים לסגור את הסגל. אלאך עובד בשקט. הוא יצרף רק את השחקנים שמתאימים לו", אמרו בחיפה.

ביממה האחרונה נעשו שוב ניסיונות לגשר בנוגע לעסקת עידן ורד. חיפה תהיה מוכנה לשלם בין מיליון למיליון וחצי שקל תמורת הקשר בעוד שטביב דורש כשני מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully