וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עאיד חבשי לא יגיע לפתיחת האימונים. יצטרף לקראת המחנה

19.6.2018 / 7:40

הבלם ביקש מנוחה נוספת לאור השתתפותו במחנה הנבחרת, אלאך אישר. פגישה נוספת עם זנטי. פערים מול רומרו, שמחזיק בהצעה מבלגרנו. סופיאן חביבו מצטרף לקבוצת הנוער

שחקן נבחרת ישראל עאיד חבשי. יוסי ציפקיס
הקאמבק יתעכב. חבשי/יוסי ציפקיס

הבלם עאיד חבשי לא יגיע לפתיחת האימונים של מכבי חיפה. הבלם ביקש לקבל מנוחה נוספת לאור השתתפותו במשחקי הפלייאוף העליון שהסתיימו מאוחר יותר העונה וכן בעקבות מחנה הנבחרת בו נטל חלק. המנהל הטכני מוחמד אלאך אישר לשחקן להגיע לאימונים באיחור של עשרה ימים, והוא יגיע לכפר גלים רק ברביעי ליולי ויערוך שלושה אימונים עד המחנה.

אלאך ופרד רוטן מנסים לקדם את החתמת הקשר האחורי. חיפה פנתה רשמית לסוכנו של גסטון חיל רומרו, אבל הקשר ששייך לאסטודיאנטס מחזיק בהצעה נוספת מבלגרנו הארגנטינאית ואם ביממה הקרובה לא יקבל הצעה טובה יותר, הוא עשוי לחתום שם. אלאך ינחת בארץ במהלך היממה הקרובה ויפקח מקרוב אחר מבדקי הכושר של השחקנים בירושלים, שיחלו היום. פרד רוטן ינחת רק בסוף השבוע וייפגש עם המנהל הטכני לקראת פתיחת האימונים. נציגי עמית זנטי ערכו שיחה נוספת עם מכבי חיפה. המטרה היא להחתים את זנטי על החוזה החדש לפני פתיחת האימונים. זנטי כבר זומן להגיע לפתיחת האימונים ביום ראשון ואם יחתום הוא יגיע לאימונים. פערים מונעים כרגע את הגעתו של עומרי בן הרוש לאנורתוזיס. אם לא ימצא קבוצה עד סוף השבוע, הוא יתחיל את האימונים עם הקבוצה.

שחקני הקבוצה אוהד לויטה, עומרי גלזר, גיל אופק, סינטאיהו סלליך, נטע לביא, עומרי בן הרוש ועמית זנטי לקחו אתמול חלק במשחק לזכר אביו של שלומי אזולאי, יעקב ז"ל - שעבד בעיריית חדרה ואימן במחלקות הנוער בעיר. במשחק הראווה, שנערך במגרש בבית אליעזר, נטלו חלק שחקנים אותם אימן, עובדי עירייה וכן שחקני מכבי חיפה.

אחרי שפנתה למוחמד אבו פאני, הפועל חדרה פנתה למכבי חיפה בבקשה לשאול את המגן שי בן דוד. המגן לא זומן לפתיחת האימונים ולכן יושאל בעונה הבאה.

שלומי אזולאי, מכבי חיפה, בטורניר לזכר אביו. גבי גל, אתר רשמי
שלומי אזולאי בטורניר לזכר אביו/אתר רשמי, גבי גל

סופיאן חביבו מצטרף לקבוצת הנוער

סופיאן חביבו, 18 וחצי, קשר מרכזי מניז'ר, מצטרף לקבוצת הנוער של מכבי חיפה. חביבו, המגיע למכבי חיפה מאקדמיית הכדורגל הניגרית Geelek, שייך לסגל נבחרת ניז'ר עד גיל 20. הקשר היה בחודש ינואר האחרון בישראל, התאמן עם הקבוצה והרשים את הצוות המקצועי. הוא יחתום לשנתיים עם אופציה לשלוש שנים נוספות, זאת בכפוף לבדיקות רפואיות.
חביבו אמר לאתר הרשמי: "אני שמח ומתרגש להצטרף למכבי חיפה, זה מועדון גדול. מאמין שזה ישפיע לטובה על הקריירה שלי".

המועדון הודיע שהסרט "מכבי חיפה - מאה שנים ראשונות" יעלה לאקרנים בחודש יולי הקרוב. הסרט יספר את סיפורה של הקבוצה, מהקמתה ועד המאה ה-21. בימים הקרובות צפוי לעלות טריילר מיוחד שיעלה בתחילת יולי באולמות הקולנוע של יס פלאנט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סופיאן חביבו, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא חביבי. חביבו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully