וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: סוהיל ארמלי סיכם עם אופציה לרכישה, יחתום תוך 48 שעות

1.7.2018 / 21:50

הקשר ההתקפי ישלים את המעבר למחזיקת הגביע במהלך השבוע. בעונה שעברה כבש ארמלי בן ה-22 תשעה שערים במדי בית"ר תל אביב/רמלה מן הליגה הלאומית. הקשר נס זמיר ייבחן במועדון

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הקשר ההתקפי סוהיל ארמלי סיכם את תנאיו בהפועל חיפה עם אופציה לרכישה. השחקן בן ה-22 יחתום בשורות מחזיקת הגביע במהלך 48 השעות הקרובות. ארמלי, השייך למכבי תל אביב, כבש בעונה שעברה תשעה שערים במדי בית"ר תלאביב/רמלה מן הליגה הלאומית.

ההחלטה של הנהלת מכבי חיפה לקרוא ליציע הצפוני באצטדיון בחיפה על שם אבי רן ז"ל, הובילה את אוהדי הפועל חיפה להגיב. האוהדים הודיעו אתמול כי הם מתכוונים לבקש מהבעלים יואב כץ לקרוא ליציע על שמו של רובי שפירא ז"ל. ההערכה היא שכץ יסרב לבקשה על רקע המתיחות בינו לבין משפחתו של הבעלים לשעבר.

"אדומים יקרים. בעקבות ההחלטה של עיריית חיפה ומכבי חיפה לקרוא ליציע הצפוני בסמי עופר על שמו של אבי רן ז"ל, אנו חושבים שצריכים לקרוא ליציע המזרחי על שמו של רובי שפירא ז"ל", לשון ההודעה". ראשית, כי אצטדיון סמי עופר הינו עירוני ושייך גם לנו. שנית, אם להנציח אדם המזוהה יותר מכל עם הפועל חיפה, זה רובי שפירא. חשוב שכולנו נתארגן יחד כדי להבהיר ליואב שהדבר אינו פוגע בו ובמעמדו כבעלים שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע ואנו מאחלים לו אריכות ימים".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה את הונבד 0:1 במשחק אימון
מכבי נתניה עוקבת אחר ההתפתחויות בגזרת מוגרבי-סכנין
מוחמד עלי קמארה מהפועל רעננה בדרך לסטנדרד ליאז'

סוהיל ארמלי שחקן בית"ר תל אביב/רמלה (שמאל) מול מתן אוחיון שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
סוהיל ארמלי משמאל/מגד גוזני

הקשר נס זמיר, ששיחק בהפועל פתח תקוה בעונה החולפת, יצטרף היום להתרשמות בקבוצה. בנוסף, המאמן ניר קלינגר עדיין מתלבט מה לעשות עם הזר השישי. בנוסף לאלי אלבז שיצטרף היום לאימונים, גם רסמוס סיוסטדט שהודיע כי יגיע בסוף השבוע לארץ אמור להצטרף. הפועל חיפה מימשה את האופציה בחוזה שלו וכעת ניר קלינגר יצטרך להחליט האם להחתים את קלאודמיר ולוותר על אחד הזרים כדי לפנת מקום למגן שמאלי או חלוץ זר.

המאמן יוזמן השבוע לוועדת האיתור של נבחרת ישראל ונראה כי הוא מעדיף לקבל את ההחלטה רק לאחר שיוכרז המאמן הבא, אולם קלאודמיר לא מתכוון לחכות עד אז.

במועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרת מוחמד גדיר. החלוץ מחזיק כרגע בחוזה גבוה מאוד בבאר שבע, אך אם יגיע בהמשך להסכם לפיו יעזוב את הקבוצה במועדון ינסו לקלוט אותו. כזכור, לאחרונה בדקה הקבוצה אפשרות לצרף את גיא מלמד.

עדכון ראשון 08:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully