וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים גברה 0:1 על הונבד ההונגרית במשחק הכנה

בצל סערת טביב-אוחנה, הקבוצה מהבירה פתחה את מחנה האימונים עם ניצחון. מיקי סירושטיין (56) כבש, איתמר ניצן הצטיין. גיא לוזון: "המשחק לא מהווה מדד להמשך, אבל תמיד נעים לנצח"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

בית"ר ירושלים פתחה הערב (שבת) את תקופת ההכנה שלה לעונת 2018/19 ובעיקר למשחק במוקדמות הליגה האירופית ברגל ימין. בצל מאבקי טביב-אוחנה ולאחר שבמועדון טענו כי "הסגל באופן כללי נראה כמו בדיחה", הקבוצה מהבירה גברה 0:1 על הונבד ההונגרית, במחנה האימונים שהיא עורכת בבודפשט. היריבה המקומית הפסידה אשתקד להפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות וסיימה את העונה במקום הרביעי, ואת המשחק הזה היא הפסידה בגלל שער של מיקי סירושטיין (56). בלם בית"ר ירושלים קיבל את הכדור די במקרה מאופיר קריאף, ומול השוער היריב גלגל פנימה. בתוספת הזמן השוער המחליף טמיר ללו סיפק הצלה ומנע שוויון הונגרי.

אריק סאבו, שעתידו בקבוצה לא ברור, פתח בהרכב בית"ר לצד שלושה מהמצטרפים החדשים לסגל שלה: איתמר ניצן, שהיה טוב מאוד וסיפק כמה הצלות לפני שהוחלף, קרלוס קוויאר ומתן פלג. על הספסל ישבו שני שחקנים חדשים נוספים - אור אינברום ודין אקפי, ובכך הקבוצה התחילה להתרגל לחסרונם של שמונה שחקנים שעזבו הקיץ, ביניהם דמויות מפתח בהרכב כמו בוריס קליימן, חן עזרא, איתי שכטר וקלאודמיר, כשגם מרסל הייסטר. בית"ר תחל את העונה האירופית שלה ב-12 ביולי, עם משחק חוץ מול צ'יחורה הגאורגית בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.

גיא לוזון אמר בסיום: "אנחנו רק בתחילת הדרך, אנחנו בודקים את עצמנו. המשחק לא מהווה מדד להמשך, אבל תמיד נעים לנצח, גם אם מדובר באימון. כפי שאמרתי, עבודה רבה עוד לפנינו".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דויד בויסן לאחר ששוחרר מבית"ר ירושלים: "טביב, תתרחק מכדורגל"
ניר ברקת במכתב תקיף לאלי טביב: "בית"ר ירושלים על פי תהום"

מיקי סירושטיין שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השיג הכרעה. סירושטיין/ברני ארדוב

מהלך המשחק

בית"ר ירושלים פתחה עם איתמר ניצן, מתן פלג, קרלוס קוויאר, טל כחילה, אור זהבי, דוד קלטינס, אריק סאבו, עידן ורד, עוזיאל פרדו, יעקב בריהון, יקוב סילבסטר.

דקה 33: בית"ר ירושלים הייתה קרובה להוביל. עידן ורד בעט מרחוק ופספס רק במעט את המסגרת ההונגרית.

דקה 56, גול! 0:1 לבית"ר. הכדור הגיע די במקרה למיקי סירושטיין עמוק בתוך הרחבה, ומול השוער הוא גלגל פנימה.

דקה 93: ההונגרים כמעט השיגו שוויון על הבאזר, אבל השוער המחליף טמיר ללו סיפק יופי של הדיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully