וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית: זנטי וסוכנו נפגשו עם שחר, הקשר מתקרב למכבי חיפה

3.6.2018 / 16:10

השחקן הצעיר נפגש עם נשיא המועדון וסגנו עוזי מור, וצפוי לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים. גורם: "חלה התקדמות משמעותית". החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר עבר בדיקות, צפוי לחתום בקרוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

תפנית במשא ומתן בין עמית זנטי למכבי חיפה. הקשר וסוכנו נפגשו עם הבעלים יעקב שחר וסגנו עוזי מור, במטרה ליישר את ההדורים ולהתגבר על המשקעים שנוצרו בין השחקן למועדון. בפגישה נכח גם סוכנו של השחקן, גל געש. לראשונה מאז ההצעה הראשונית שהוגשה לשחקן, מכבי חיפה שבה לנהל איתו משא ומתן. כפי שפרסמנו בחודש שעבר, זנטי עשוי להישאר בסופו של דבר בחיפה לאחר שהוחלט לחדש עמו את המשא ומתן. "חלה התקדמות משמעותית", אמר גורם הבקיא בפרטים.

ההתקרבות במהלך הפגישה נוצרה מצד שני הצדדים. זנטי הגיש לשחר ומור את רשימת הבקשות שלו ואלה מתכוונים להגיש בימים הקרובים הצעה משופרת שתשאיר אותו במכבי חיפה. זנטי צפוי לחתום על חוזה חדש, כנראה לשלוש שנים.

עוד בנושא:
מיכיל קראמר נחת בארץ וצפוי לחתום על חוזה במכבי חיפה
אכזבה למכבי חיפה: ניקיטה רוקאביציה לא נכלל בסגל נבחרת אוסטרליה למונדיאל

עמית זנטי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
צפוי לחתום לשלוש שנים. עמית זנטי/ברני ארדוב

בניגוד אליו, עם סינטאיהו סלליך לא נרשמה עדיין התקדמות. כזכור, לפני כמה שבועות דרש סלליך להיפגש עם ההנהלה תוך דרישה לשנות את תנאי החוזה שלו. לאחר שלא נענה, סיפר לחבריו כי הוא שוקל את המשך דרכו במועדון. למוחמד עוואד הוצע חוזה לחמש שנים והוא צפוי לחתום על הארכת ההסכם לפני תחילת העונה.

החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר עבר בדיקות רפואיות ומאוחר יותר ייפגש עם הנהלת הקבוצה במשרדים בתל אביב, שם הוא צפוי לחתום על חוזה לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully