וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיטה רוקאביציה לא נכלל בסגל נבחרת אוסטרליה למונדיאל ברוסיה

אכזבה גדולה לחלוץ מכבי חיפה, שלא נכלל בסגל הסופי של נבחרתו לגביע העולמי, והיה אחד מארבעת השחקנים האחרונים שאיבדו את המקום בסגל. דניאל ארזני בן ה-19 עשוי להיות השחקן הצעיר ביותר בטורניר

שחקן מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה. אדריאן הרבשטיין
אכזבה. רוקאביציה/אדריאן הרבשטיין

ניקיטה רוקאביציה נופה הערב (שבת) מהסגל הסופי של נבחרת אוסטרליה למונדיאל 2018. חלוץ מכבי חיפה היה אחד מארבעת השחקנים האחרונים שאיבדו את המקום בסגל, כשהתווספו אליו ג'יימס טרויסי, ג'וש ברילנטה ופראן קראצ'יץ'.

רוקאביציה היה חלק מהסגל במשחקי הפלייאוף נגד סוריה והונדורס באוקטובר ונובמבר האחרונים, אבל לפני כן לא הוזמן במשך תקופה ארוכה. הוא אמנם הוזמן לסגל הרחב של הסוקרוז, אבל במשחקי ההכנה שיחק 5 דקות נגד נורבגיה, 2 דקות מול קולומביה ואמש כלל לא שותף בתבוסה 4:0 לצ'כיה.

דניאל ארזני בן ה-19 שרד את הניפוי האחרון והוא עשוי להיות השחקן הצעיר ביותר במונדיאל 2018. רק שחקן אחד הוא צעיר יותר ועדיין חלק מהסגל הרחב של נבחרתו - סבסטיאן שימנסקי הפולני, שצעיר מארזני בארבעה חודשים.

עבור מכבי חיפה מדובר בניפוי בעל ערך כספי, מאחר שכל קבוצה ששחקן שלה נכלל בסגל למונדיאל מקבלת מפיפ"א כ-8,500 דולר ליום - סכום שיכול להגיע למאות אלפי שקלים.

עוד בנושא
הסערה הגדולה בבלגיה סביב הניפוי השנוי במחלוקת של נאינגולן
ברזיל נרגשת: הקאמבק של ניימאר ייערך מול קרואטיה באנפילד
מאמן מצרים הקטור קופר מצהיר: בטוח שמוחמד סלאח יהיה כשיר למונדיאל, הרמדאן פוגע בנו
ארמאני טיים: המסע של פרנקו ארמאני לשער נבחרת ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully