וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במגעים מתקדמים עם הקשר הקמרוני ז'ורז' מאנג'ק

6.7.2018 / 10:45

הירוקים מעוניינים בשחקנה בן ה-29 של ספרטה פראג, שהוזכר גם כמועמד להפועל באר שבע. במועדון אישרו כי ייפתח מו"מ עם אלאך בנוגע לחוזה לעונה נוספת. שחר: "השקט אינו מעיד על העבודה שלו"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תומר לוי

מכבי חיפה נמצאת במגעים מתקדמים עם קשר ספרטה פראג, ז'ורז' מאנג'ק. השחקן, שהוזכר גם כמועמד להפועל באר שבע, מבוקש על ידי המועדון וייתכן שבימים הקרובים תהיה התפתחות בעניין. הקמרוני בן ה-29 הושאל במהלך העונה החולפת למץ. הקשר האחורי שיחק בעברו גם בשטוטגרט, קייזרסלאוטרן, ראן ואוקזר. את העונה שעברה הוא התחיל כשחקן הרכב בספרטה פראג, אך איבד את מקומו ובינואר הושאל למץ, בה שיחק טרם המעבר לצ'כיה. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת קמרון בשנת 2009 ומאז שיחק 43 משחקים.

הקבוצה תצא ביום שני למחנה בהולנד ועד אז תקיים עוד שני אימונים בישראל. המאמן פרד רוטן, שנעדר אתמול (חמישי) מהקרנת הסרט "מאה שנים ראשונות", בו השתתפו כל עובדי המועדון ושחקני עבר, שוהה בהולנד ויצטרף לקבוצה בבית המלון. עוזריו של רוטן יעבירו את האימונים שנותרו.

בסגל שיתפרסם ביום ראשון צפוי להיכלל הקשר הברזילאי קאיו, שכרגע נשאר בסגל. נראה כי רק הגעה של עידן ורד והצעה שתתקבל על הקשר הברזילאי עשויות לשנות את התכניות לגביו. קלאוס לא נכלל כרגע בסגל ויישאר בארץ כדי לערוך אימוני כושר עם מאמן אישי.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
סינטאיהו סלליך חתם לשנתיים במכבי חיפה. דיווח: מיג'ן באשה קרוב לסיכום
יעקב שחר: "חרטנו על דגלנו להיות מועדון מוביל. זה ב-DNA שלנו"

אסף בן דב עם משה רן, אביו של אבי רן בהקרנת הסרט של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מפגש מרגש. משה רן עם אסף בן דב/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: מו אלאך שנכח אתמול בהקרנת הסרט, שלווה בתרגום לאנגלית, ייפגש בקרוב עם הנהלת הקבוצה בנוגע לעתידו במועדון. במכבי חיפה אישרו כי בכוונתם להאריך את החוזה של המנהל הטכני, שחתום עד תום העונה, בעונה נוספת. "נתחיל את העונה ונמצה את המשא ומתן תוך כדי תנועה", אמר גורם במועדון. נשיא המועדון יעקב שחר אמר אתמול: "השקט שמלווה את העשיה שלו אינו מעיד דבר על העשיה עצמה".

במכבי חיפה אישרו את הפרסום על החתמת סינטאיהו סלליך, אך ההודעה הרשמית על כך אמורה לצאת בשבוע הבא, לאחר שהחוזה החדש לשנתיים יופקד בבקרה. לחיפה תהיה אופציה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

מפגש מרגש התקיים עוד קודם לכן בין אחת הדמויות הבולטות בסרט משה רן, אביו של אבי רן ז"ל, לנשיא המועדון יעקב שחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully