וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות האוכלוסין וההגירה תפתח תיק חקירה נגד הפועל תל אביב

האדומים העסיקו את פדרו גלבאן ללא אשרת עבודה ועלולים לספוג עונש. גם בני יהודה, הפועל אשקלון והפועל מרמורק עשויות להיחקר: "העסקתו של השחקן נעשית בניגוד לחוק". עמירן שקלים חתם

צילום ועריכה: קובי אליהו

רשות האוכלוסין וההגירה תפתח תיק חקירה נגד הפועל תל אביב בגין העסקתו של פדרו גלבאן ללא אשרת שהייה בישראל. גם בני יהודה, הפועל מרמורק והפועל אשקלון - בהן הארגנטינאי בן ה-32 שיחק ללא אשרת שהייה - עלולות לעמוד לדין בגין אותה עבירה.

במרץ 2018 הגיש גלבאן הגיש בקשה למעמד של תושב קבע, אחרי 10 שנים בישראל. במהלך הטיפול בתיק שלו, התגלה כי השחקן נמצא ללא אישור שהייה בארץ. בקשתו של גלבאן נדחתה לאחר שהתגלה שהוא בעצם שוהה בלתי חוקי, זאת לאחר שבשנתיים האחרונות אף קבוצה בה הוא שיחק לא הסדירה עבורו ויזת עבודה.

גלבאן נמצא בסכסוך עם הפועל תל אביב בעניין חוזהו, אבל בכל מקרה לא יוכל לחזור לשחק עד שעניין ויזת העבודה שלו. אם קבוצה אחרת תרצה לצרף אותו, היא תידרש להסדיר לו את אישור העבודה - אך לאור המצב לא בטוח שזה יקרה בקלות.

מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר: "השחקן שוהה בישראל ללא אשרה בתוקף מעל שנה וחצי. בחודש מרץ 2018 הועבר מכתב ובו תשובת הרשות כי מדובר בשחקן השוהה בישראל כ-8 שנים יחד עם אישתו ובנותיו. כלל בני המשפחה שוהים באופן לא חוקי בישראל. בקשה למעמד מטעמים הומניטריים שהוגשה על ידי המשפחה-סורבה. מאז החלטה זו לא חל כל שינוי והעסקתו נעשית בניגוד לחוק".

פדרו גלבאן, הפועל תל אביב. מגד גוזני
שוהה בלתי חוקי. גלבאן/מגד גוזני

בינתיים, מי שחתם בהפועל תל אביב הוא המגן השמאלי עמירן שקלים. השחקן בן ה-30, שגדל במכבי תל אביב, חוזר לליגת העל אחרי שלוש שנים בלאומית (הפועל פתח תקוה, הפועל ניר רמת השרון ושוב הפועל פתח תקוה) ואמר לאחר החתימה: "אני נרגש ושמח לחתום במועדון המפואר הזה, מבטיח לאוהדים לתת את כל כולי על המגרש. אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה ביחד. יאללה הפועל".

שקלים הוא השחקן החמישי שמצטרף הקיץ להפועל תל אביב, אחרי חברו מהפועל פתח תקוה רובי לבקוביץ', רז כהן, רועי זיקרי והברזילאי רוג'ר.

עוד באותו נושא

עורך דינו של פדרו גלבאן להפועל תל אביב: "אפשרו לו להתאמן"

לכתבה המלאה
עמירן שקלים שחקן הפועל תל אביב. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
חוזר לליגת העל. עמירן שקלים/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully