וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של פדרו גלבאן להפועל תל אביב: "אפשרו לו להתאמן"

נציגו של הקשר הארגנטינאי פנה אל האדומים על מנת שיאפשרו לו לחזור להתאמן עם הקבוצה: "הוא נזרק בבושת פנים מהאימון למרות שקיבל אישור להתאמן". 50 אלף יורו מפרידים בין המועדון לעאבד

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל תל אביב אמנם הצהירו עם פתיחת אימוני הקבוצה אתמול (ראשון) כי המועדון שואף לחזור לצמרת הכדורגל הישראלי ואף יעמיד את אחד התקציבים הגבוהים בליגת העל השנה. אך נראה שהמציאות והמעשים לחוד הם.

לוואלה! ספורט נודע כי סכום של 50 אלף יורו מפריד בין האדומים לבין אחמד עאבד שעבר מעירוני קרית שמונה לגירסונספור הטורקית בינואר האחרון. מסתבר כי הקבוצה הטורקית שרכשה את עאבד בסכום של 100 אלף יורו, עדיין לא העבירה כמחצית מן הסכום לעירוני קרית שמונה, וצריכה לעשות את זה עד סוף חודש ספטמבר.

בימים האחרונים מנסים בהפועל תל אביב לשמור על שקט תעשייתי בעניינו של עאבד. הסיבה נעוצה בכך שבהפועל תל אביב לא יהיו מוכנים לשלם לקרית שמונה את הכסף שהטורקים עדיין לא העבירו. בהפועל תל אביב חוששים שאם עאבד יצהיר שהוא מעוניין לעזוב את טורקיה, הרי שגירסונספור לא תעביר כלל את הכספים ועירוני קרית שמונה תדרוש את הסכום מהקבוצה הבאה אליה מועדות פניו של עאבד, כלומר הפועל תל אביב. אגב, בסביבתו של החלוץ מעריכים כי בשל אותם 50 אלף יורו, עירוני קרית שמונה תערים קשיים על העברתו של עאבד להפועל תל אביב גם אם ישוחרר ללא תמורה מקבוצתו הטורקית.

עבאד עצמו לא מעוניין להישאר בטורקיה והעביר מסר ברוח זו להפועל תל אביב. יתרה מכך, החלוץ העביר גם מסרים לעירוני קרית שמונה לפיהם הוא מעוניין לחזור למועדון, אך בשלב זה מבחינת המועדון הצפוני הדברים לא עומדים על הפרק. עוד העריכו גורמים הקשורים לעסקה כי הסכמה של הפועל תל אביב לשלם כ-50 אלף יורו עבור החלוץ תביא לכך שעאבד יעבור כבר בקרוב למדים האדומים. בינתיים עד שסוגיה זו לא תיפתר, העסקה לא תצא לפועל. אגב, בין החלוץ לבין הפועל תל אביב יש כבר הסכמה עקרונית על תנאי השכר, אך סיכום ממשי יהיה רק כאשר תגיע לפתרון סוגיית 50 אלף היורו.

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בני סכנין: גורג' אקפביו סיכם בקבוצה, קלאודמיר קיבל הצעה
הפועל חיפה: סוהיל ארמלי סיכם עם אופציה לרכישה, יחתום תוך 48 שעות
מכבי נתניה: הקשר יניב בריק סיכם עקרונית, צפוי לעבור בהשאלה

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
רוצה לעזוב את טורקיה. אחמד עאבד/מערכת וואלה!, לילך וייס

פרט לכך נראה שמתפתחת חזית בין הפועל תל אביב לבין פדרו גלבאן שהגיע אתמול לאימון אך לא הורשה ליטול בו חלק. בסביבת הקשר טוענים כי הנהלת הפועל תל אביב מציגה עמדה לפיה הושג סיכום על התרת חוזהו של גלבאן ולכן הוא לא הורשה להתאמן. אולם גלבאן טוען כי הדברים לא הבשילו לידי חתימה על הסכם סופי ואחרי התייעצויות שקיים הוא חזר מהסיכום הזה ודורש מההנהלה לכבד את חוזהו המוערך בסכום של כ-100 אלף דולר.

עורך הדין אייל יפה, שמייצג את גלבאן, שיגר מכתב להפועל תל אביב, בו נכתב: "אתמול התייצב פדרו לאימון בהתאם להסכם הקיים בין הצדדים ונזרק בבושת פנים. לשחקן הסכם תקף המופקד ככל הידוע בבקרה. פדרו מעולם לא ויתר על ההסכם עם הפועל תל אביב, גם אם יש מי שטוען זאת. כל עוד לא יוסכם בכתב אחרת, מתבקשת הקבוצה לכבד את ההסכם ולאפשר לו להתאמן לאור התחייבות שניתנה גם בפני סוכנו של השחקן. אבקש אישורכם בכתב ובחוזה שפדרו יכול להתאמן כמו כל שחקני הסגל. פגיעה בו רק תגדיל את הנזקים וגובה הפיצויים שהפועל תחוייב בהם. זאת ועוד - השחקן מצפה להשלמת הטיפול באשרת העבודה שלו על ידי המועדון".

יתרה מכך טוענים בסביבתו של גלבאן כי הוא נמצא בישראל כבר במשך שנה מבלי שהוסדרה עבורו ויזת עבודה ולמעשה הוא הועסק בניגוד לחוק עוד בתקופה בה שיחק בבני יהודה. גלבאן גילה את העניין כשהגיש בקשה לקבלת אזרחות ישראלית במשרד הפנים. חשוב לציין כי גלבאן מתגורר בישראל כבר כ-10 שנים ואף גידל את שלוש בנותיו בארץ. לאחרונה הוא החל קורס מאמנים בישראל ומעוניין להישאר בה גם אחרי שיפרוש ממשחק פעיל.

בני יהודה, הפועל תל אביב והפועל מרמורק בהן שיחק הקשר בשנה וחצי האחרונות עשויות לספוג קנסות כבדים בשל העסקת גלבאן ללא ויזת עבודה. כמו כן, על גלבאן עצמו להיות מגורש מארץ.

עדכון ראשון: 8:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully