וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ג'ורג' אקפביו סיכם בקבוצה, קלאודמיר קיבל הצעה

1.7.2018 / 21:07

שחקנה של הפועל קטמון בעונה החולפת צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים ולהצטרף לאימוני הקבוצה. גם הקפטן חאלד חלאיילה והבלם סארי פלאח האריכו את חוזיהם. בקבוצה פנו לברזילאי

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יצפין לסכנין? קלאודמיר/ברני ארדוב

האם בני סכנין בדרך לחיזוק מפתיע? הקבוצה הגישה היום (ראשון) הצעה רשמית לקלאודמיר פריירה הקשר שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים וסגר כבר את תנאיו בהפועל חיפה. קלאודמיר יישב עם הנהלת סכנין בימים הקרובים בניסיון להגיע להבנות, כשהקשר בעצמו לא פוסל מעבר שכזה.

בסכנין מאמינים ששילוב של עטאא ג'אבר וקלאודמיר בקישור יכול לשדרג משמעותית את מרכז המגרש של הקבוצה. מלבד כך, בסכנין עדיין לא הודיעו על מועד פתיחת האימונים והשחקנים מקווים שזה לא יתאחר מיום שלישי הקרוב, מועד אותו תכננו בקבוצה מלכתחילה.

בעניין אחר, בקבוצה הודיעו שהחלוץ הניגרי בן ה-26 ג'ורג' אקפביו, ששיחק שנה וחצי בהפועל קטמון, סיכם את תנאיו לעונה עם אופצייה לעונה נוספת. השחקן צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים ולהצטרף לאימונים שיחלו ביום שלישי. גם הקפטן חאלד חלאיילה והבלם סארי פלאח האריכו את חוזיהם בעונה אחת.

במקביל, בקבוצה ישוחחו עם ישראל זגורי ואמיר חלאיילה, שלא אמורים להמשיך בסכנין. מוחמד זבידאת מבוקש על ידי הפועל איכסל העולה החדשה ללאומית, אך זה יישב קודם כל עם סכנין. קשר נוסף שהוצע לקבוצה הוא אנטון פאליץ'. בסכנין עוד לא החלו במשא ומתן עם השחקן, אבל אם לא יצליחו לצרף את קלאודמיר, ייתכן שינסו לצרף את פאליץ'.

עוד בנושא:

מכבי נתניה עוקבת אחרי ההתפתחויות בין בני סכנין לפיראס מוגרבי
גנסארי ירוויח 150 אלף דולר. כץ טוען: "קלאודמיר עדיין עשוי להגיע"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully