וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנסארי ירוויח 150 אלף דולר. כץ טוען: "קלאודמיר עדיין עשוי להגיע"

29.6.2018 / 18:16

חוזהו של המולדבי שודרג ביותר מעשרה אחוזים. בעלי הפועל חיפה טוען שהברזילאי עשוי להצטרף למרות ההחתמה, אך קלינגר מתלבט בינו לבין מגן זר כשקורהוט עדיין על הפרק. דרור וחדידה ממשיכים להיבחן

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שסיכם שלשום לעונה אחת בהפועל חיפה ואתמול (חמישי) חתם רשמית על החוזה, מתברר כי ראדו גנסארי גם יזכה לשדרוג בשכרו. חלוץ נבחרת מולדובה ישתכר כ-150 אלף דולר לעונה, לא כולל בונוסים על הישגים. למעשה, חוזהו שודרג ביותר מעשרה אחוזים. מקורב למשא ומתן סיפר: "סוכנו סיפר כל הזמן שהוא מחזיק בכמה הצעות, אבל לא הייתה אף הצעה טובה יותר. הפועל חיפה הייתה האלטרנטיבה הטובה ביותר".

עוד לפני ההחתמה, העביר קלאודמיר מסר לאנשי המועדון כי ימתין עד תחילת השבוע משום שהוא מחזיק בהצעה מסכנין, אך הבעלים יואב כץ שלח לו מסר כשאמר: "ללא קשר לגנסארי, קלאודמיר עדיין עשוי להגיע". אם לא יחתום, מיחאי קורהוט עשוי להגיע לקבוצה משום שקלינגר מתלבט בין הברזילאי למגן זר. גם אפשרות לשחרור של אחד הזרים לאחר הסיבוב הראשון באירופה, כדי לפנות מקום לזר נוסף, עדיין על הפרק.

במועדון ממתינים להחלטה של וועדת האיתור לגבי מאמן הנבחרת. ניר קלינגר קיבל מסר כי יוזמן בשבוע הבא לראיון וכך גם רוני לוי שקיבל אישור מנשיא אנורתוזיס למהלך. המאמן ממשיך לעבוד מאחורי הקלעים. סוהיל ארמלי אמור לקבל שחרור ממכבי תל אביב עד תחילת השבוע ולחתום לעונה עם אופציה לרכישה. הקשר גיא חדידה והחלוץ שגיא דרור, שזומנו למבחנים לפני מספר ימים, ממשיכים לנסות ולהרשים את ניר קלינגר.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
קלינגר סיכם לשנתיים בהפועל חיפה, ראדו גנסארי חתם לעונה נוספת
אלמנתו של רובי שפירא: "כץ מונע מאגו. זאת עונה טובה מעונת האליפות?"

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יגיע או לא? קלאודמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully