וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר סיכם לשנתיים בהפועל חיפה, ראדו גנסארי חתם לעונה נוספת

28.6.2018 / 16:20

האדומים הודיעו כי המאמן יישאר, אך יש לו סעיף יציאה לנבחרת. הקשר המולדבי האריך חוזה. כץ: "אנחנו שמחים להמשיך עם אותו המאמן ורוב שחקני הסגל בדרך לעונה מוצלחת נוספת"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הפועל חיפה הודיעה היום (חמישי) על הארכת החוזים של המאמן ניר קלינגר בשתי עונות ושל הקשר המולדבי ראדו גנסארי בעונה נוספת. לקלינגר יש סעיף יציאה בחוזה לנבחרת. יואב כץ אמר בעקבות ההחתמות: "אנחנו שמחים אחרי העונה הגדולה בתולדות המועדון להמשיך עם אותו המאמן ורוב רובם של שחקני הסגל בדרך לעונה מוצלחת נוספת".

כזכור, אחרי משא ומתן ארוך שנמשך מספר שבועות, ראדו גנסארי סיכם אתמול לעונה נוספת בהפועל חיפה. הפרטים האחרונים נסגרו בשיחה בין יואב כץ לסוכנו של השחקן והערב (חמישי) הוציאו האדומים הודעה רשמית בנושא. רסמוס סויסטדט אמור לנחות ביום שישי ולחתום על החוזה לאחר מימוש האופציה. להפועל חיפה יש כעת חמישה זרים והיא מתלבטת האם לצרף את קלאודמיר מבית"ר ירושלים, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, או שחקן זר בעמדה אחרת - ככל הנראה מגן שמאלי. המטרה היא להחתים בכל מקרה חלוץ ישראלי נוסף לצד אלי אלבז, כשקלינגר מעדיף את גיא מלמד שעד עתה לא שוחרר מהסגל של הפועל באר שבע.

אחרי שהגיע לסיכום במוצאי שבת, קלינגר סיכם היום על החוזה החדש בהפועל חיפה. כזכור, המאמן והבעלים לסיכום על חוזה לשנתיים, עם סעיף יציאה לנבחרת ישראל. החוזה היה אמור להיחתם תוך יומיים, אך נדחה לסוף השבוע בגלל פרטים טכנים בחוזה, שנסגרו. קלינגר יוזמן השבוע לוועדת האיתור של הנבחרת ורק לאחר ההחלטה, במידה ולא יקבל את הנבחרת, ימשיך בהכנות לעונה הבאה.

בנושא אחר: במועדון מעריכים שעסקת סוהיל ארמלי תיחתם בקרוב לאחר שאתמול נרשמה התקדמות משמעותית במגעים עם מכבי תל אביב. הקשר יושאל אבל ליואב כץ תהיה אופציה לרכוש אותו בתום העונה. קלאודמיר החליט לא להמתין מעבר לסוף השבוע הנוכחי. בשיחה שנערכה עם יואב כץ לסוכנו בתחילת השבוע אמר הבעלים כי הוא החליט להחתים אותו בקבוצה, אך מאז לא נחתם כל הסכם.

עוד בנושא:

ליגת העל: העברות קיץ 2018 - כל העדכונים
בני סכנין: פיראס מוגרבי דורש לעזוב מיידית
בני יהודה: דייגו סליס יגיע למבחנים

עדכון ראשון: 9:52

ראדו גנסארי שחקן הפועל חיפה. אתר הפועל חיפה, אתר רשמי
נשאר בכרמל. גנסארי/אתר רשמי, אתר הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully