וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנתו של רובי שפירא: "כץ מונע מאגו. זאת עונה טובה מעונת האליפות?"

17.6.2018 / 20:43

רחל שפירא על דברי יואב כץ: "רובי לא יכול לענות לו, אבל במקום למנף את עצמו אלפי מונים בעזרת השם של רובי, הוא לא מסוגל לקבל שמישהו עשה לפניו משהו גדול". גיא חדידה זומן לתחילת האימונים

עריכת וידאו: מתן חדד

"אני מאוד שמחה שהפועל חיפה זכתה בגביע. הגיע הזמן שהגביע יחזור למועדון. אבל לומר שזאת העונה הכי מוצלחת שלה? אם זו הייתה עונה מוצלחת, הם יכלו להישאר במקום השני, אולי לקחת דאבל. אבל לשם הם לא הגיעו. ברגע שהבינו שלא יוכלו להישאר בצמרת, שבאר שבע ומכבי תל אביב גדולות מהם, הוא התרכזו בגביע והם עזבו את המלחמה בליגה". כך טוענת הערב (ראשון) רחל שפירא, אלמנתו של רובי שפירא ז"ל, בעקבות הודעת יואב כץ לפיה "זוהי העונה הטובה ביותר בתולדות המועדון".

"בוא נהיה הגיוניים. זאת הייתה עונה טובה, אבל להשוות זאת לעונת האליפות של רובי? עם כל הכיף שהיה מסביב ועם ההצגה שהשחקנים נתנו? עד היום כל אותם שחקנים חברים. ניסים, חלפון, זיתוני, רוסו ובן שמעון נשארו קרובים עד היום. זה אומר דרשני. אז יואב כץ אמר. הוא אומר הרבה דברים ויוצא נגדי אישית. הוא טוען שאני מחבלת בהפועל חיפה, אבל בחיים לא הייתי חושבת לעשות זאת. אם הוא יפנה אליי לעזרה, אעשה זאת. אנשים אומרים הרבה דברים, לא הכל נכון".

עוד בנושא:

הבנות בין כץ לקלינגר: המאמן צפוי לחתום, ההכנות לעונה חזרו למסלולן
בעקבות המתיחות עם יואב כץ: ניר קלינגר הקפיא את ההכנות לעונה הבאה

רחל שפירא, אלמנתו של רובי שפירא. דריה סבנטורז?צקי,
לא אהבה את ההתבטאויות של כץ. רחל שפירא/דריה סבנטורז?צקי

"רובי לא יכול לענות ליואב, הוא לא בן החיים, אבל יואב יכל לקחת את השם של רובי ולמנף את עצמו אלפי מונים. יש לו אגו גדול, הוא לא מסוגל לקבל את זה. הוא לא מסוגל לקבל את זה שמישהו לפניו עשה משהו גדול. העונה לא קיבלתי מנויים לאיצטדיון, לא רצו לראות אותי שם. למה? כי אמרתי משהו לטובת רובי שפירא. ליואב יש אגו, הוא לא יורד לעומק הבעיה. הוא הבעלים כיום, על פיו יישק דבר, אז אני מאחלת לו בהצלחה ואעמוד לצדו. אני אוהבת את השם והסמל, לא אלך נגד זה לעולם. אבל האם זאת העונה הכי טובה של הפועל חיפה? אולי בחלומות".

מהפועל חיפה נמסר: "אין תגובה".

בנושא אחר: הקשר גיא חדידה זומן לתחילת האימונים של הקבוצה ועשוי לחתום. ראדו גנסארי אמור לחתום השבוע, אבל כץ ממשיך במגעים עם קלאודמיר. בהפועל חיפה טוענים כי אם המולדבי יחתום הברזילאי יירד מהפרק, אך הערב כץ המשיך במגעים עם השחקן. במקביל, נמשכים המגעים בין כץ לנציגי אלי אלבז. החלוץ דורש חצי מיליון שקל לעונה וטוען כי הוא מחזיק בהצעה טובה יותר ממכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully