וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנות בין כץ לקלינגר: המאמן צפוי לחתום, ההכנות לעונה חזרו למסלולן

אחרי המתיחות והפיצוץ, השניים הביעו אופטימיות לגבי הגעה להבנות כספיות ובימים הקרובים המאמן צפוי לחתום על חוזה לשנתיים. אם קלינגר ימונה למאמן הנבחרת, הוא יעביר חפיפה למחליפו

צילום מסך

אחרי מו"מ ממושך ופיצוץ עם יואב כץ, ניר קלינגר נשאר ככל הנראה בהפועל חיפה. בתום שיחה לילית שנערכה בין הבעלים יואב כץ למאמן סוכם כי כץ וקלינגר ימשיכו בהכנות לעונה הקרובה יחד עם אנשי הצוות כאשר המטרה היא השלמת סגל חזק שייצר המשכיות, כך הודיע המועדון.

עוד נכתב כי כץ וקלינגר הביעו במהלך השיחה הערכה זה לזה וסוכם כי הצדדים ימשיכו בדרך המשותפת שבאה בין היתר לידי ביטוי בבניית הקבוצה ובחירת שחקנים, שיתוף פעולה בין כץ וקלינגר שהוביל את הקבוצה לעונה הטובה ביותר בתולדות המועדון כולל זכייה בגביע המדינה. השניים הביעו אופטימיות לגבי הגעה להבנות כספיות ובימים הקרובים צפוי קלינגר לחתום על חוזה בקבוצה לשנתיים. עוד סוכם כי במקרה שקלינגר ימונה למאמן הנבחרת, הוא יעביר חפיפה מסודרת למחליפו.

עוד בנושא:

"יואב רוצה להיות בשליטה מלאה על המאמן. לכן דורש סעיף כזה"
בעקבות המתיחות עם יואב כץ: ניר קלינגר הקפיא את ההכנות לעונה הבאה

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
נשאר בהפועל חיפה. ניר קלינגר/ברני ארדוב

כזכור, בימים האחרונים היתה מתיחות גדולה בין קלינגר לכץ כשהמאמן החליט להפסיק את פעילותו בקבוצה עד שהשניים יגיעו לעמק השווה מבחינת חוזהו של קלינגר, שכעת צפוי להמשיך אם כי הדבר עדיין לא רשמי מאחר שהמאמן עדיין לא חתם על חוזהו החדש במועדון.

קלינגר והפועל חיפה נהנו מאחת מעונות השיא של המועדון אשתקד, עונה שהסתיימה עם פלייאוף עליון, מקום רביעי וכמובן הדובדבן שבקצפת היה הניצחון על בית"ר בטדי והזכייה בגביע המדינה. כידוע, יוסי אבוקסיס חתם על חוזה ארוך טווח בבני יהודה, כך שזה ירד מהפרק מבחינת נבחרת ישראל וקלינגר עדיין מועמד לתפקיד, כך שדברים עדיין יכולים להשתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully