וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יואב רוצה להיות בשליטה מלאה על המאמן. לכן דורש סעיף כזה"

15.6.2018 / 9:04

לאחר הפיצוץ בין בעלי הפועל חיפה למאמן בשלישי, מקורב למשא ומתן התבטא בנוגע לבקשת כץ לעגן סעיף שמאפשר לו לפטר מאמנים תמורת פיצוי של חודשיים - מה שדרש גם מקלינגר. המאמן ישוב לארץ בראשון, במועדון מכינים את הקרקע לשיחה בין השניים

צילום מסך

בהפועל חיפה ממשיכים להתעסק בפיצוץ בין יואב כץ לניר קלינגר, עליו פורסם ביום שלישי בוואלה! ספורט. הצדדים נמצאים בנתק מוחלט ובמועדון מנסים לקיים שיחת ועידה ביום ראשון, אז ישוב ניר קלינגר מחופשה פרטית באיטליה. על פי מקורבים למשא ומתן, כץ מוכן לחזור בו מההחלטה שלא להעניק לקלינגר חוזה עד ההחלטה לגבי מאמן הנבחרת. כזכור, סגן הנשיא דורון אוסידון הוא זה שמתווך בין הצדדים.

עוד בנושא

הפועל חיפה: נתק בין יואב כץ לניר קלינגר. דורון אוסידון בתפקיד המגשר
בעקבות המתיחות עם יואב כץ: ניר קלינגר הקפיא את ההכנות לעונה הבאה
הפועל חיפה תפגוש את קלאב ברוז' במחנה האימונים שלה

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
המתיחות מונעת מאגו. ניר קלינגר/ברני ארדוב

הבעיה קשורה גם למספר סעיפים בתוך החוזה. הפער בין הצדדים עומד על כ-20 אחוז, בעוד שקלינגר גם לא יהיה מוכן לחתום על חוזה שמאפשר לכץ לפטר אותו תמורת פיצוי סימלי. "אחרי עונה גדולה של ניר, אין לו שום סיבה להתפשר. יואב תמיד רוצה להיות בשליטה מלאה על כל מה שקורה בגזרת המאמן, ולכן הוא דורש לעגן סעיף כזה בחוזה. כך הוא נהג עם מאמנים אחרים, כולל אלי כהן. כך המאמן מבין שכל טעות מולו עשויה לעלות לו ביוקר. בטח בחלק הראשון של העונה, כשהוא יודע שיקבל פיצוי של חודשיים", אמר מקורב למשא ומתן. יש לציין כי הסעיף הזה אינו מהווה את עיקר המחלוקת בין הצדדים. המתיחות, כך טוען אותו מקורב למשא, "החלה בגלל עניינים כספיים, וכעת היא מונעת בעיקר מאגו". בנוסף, אחרי שכץ העלה את שמו של יובל נעים כמועמד, לקלינגר נודע שהוא שוחח גם עם שרון מימר.

במועדון טרם סיכמו סופית את עסקת ראדו גנסארי, אך מעריכים שזה יקרה בשבוע הבא. סוכנו הבטיח מספר פעמים לנסות לגשר על פערים קטנים בחוזה, אך טרם נתן אור ירוק לכץ בנושא. אם לא יגיע, קלאודמיר יצטרף. סוהיל ארמלי ממתין לתשובה מהבעלים. החוזים של רועי שוקרני וחן דילמוני מוכנים והשניים ממתינים לחתימה של יואב כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully