וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון במחנה: "רוצים לכפר על העונה הקשה שעברנו". רוטן: "מתחילים לעבוד"

10.7.2018 / 17:42

קפטן מכבי חיפה התראיין לעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון והתייחס לציפיות לקראת העונה שבפתח. השחקנים הגיעו לאימון הבכורה במחנה בהולנד על אופניים. במועדון ממתינים לצמד המשחקים של בית"ר באירופה

צילום: שלומי גבאי עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה נחתה אתמול (שני) בנמל התעופה סכיפהול שבהולנד לקראת מחנה האימונים שהחל הבוקר. משם המשיכו השחקנים והצוות בנסיעה של שעתיים לעבר העיר בארלו, שם ישחקו מחר מול הקבוצה המקומית מהליגה השלישית. המאמן פרד רוטן הגיע הלילה לבית המלון ונפגש עם השחקנים. "מתחילים לעבוד. במחנה הזה נעבוד על גיבוש הסגל", אמר בקצרה. המפגש הבא יהיה סמוך לסיום המחנה, ביום רביעי הבא, מול ספרטה רוטרדם ו-RKC וואלוויק.

קפטן הקבוצה רמי גרשון התראיין לעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון ואמר: "באנו לעבוד קשה ואני מאמין שנפיק מזה את המיטב. יש פה חבר'ה טובים וכולם נהנים להיות אחד עם השני. מבחינה מקצועית, אני מרגיש שכל השחקנים הגיעו השנה עם הרבה מאוד מוטיבציה ומחויבות לעשות עונה טובה ולכפר על העונה הפחות טובה והקשה שעברנו בשנה שעברה".

חיפה ערכה הבוקר אימון בכורה על אדמת הולנד, אליו הגיעו השחקנים רכובים באופניים. הבעלים יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב יגיעו בהמשך השבוע. המאמן מתכוון לפתוח בהרכב החזק שלו במשחק מחר ויערוך מספר רב של חילופים. במשחקים הבאים יטלו חלק שחקני ההרכב הראשון והשני בנפרד. עאיד חבשי ואטיין ריינן תורגלו במרכז ההגנה לפני ההמראה, בעוד שאליסון דוס סנטוס שיחק עם ההרכב השני. רמי גרשון יתופקד בין היתר כמגן שמאלי.

עוד בנושא

פרד רוטן יחליט לגבי קאיו במחנה
דיווח: הקשר מיג'ן באשה קרוב לסיכום

במועדון מנסים לקדם הגעת קשר אחורי. מתברר כי הקשר דונלד מיטשל ניהל בימים האחרונים משא ומתן מתקדם עם הפועל באר שבע, שלא הצליחה להחתימו בשל דרישות השכר שלו (יותר מחצי מיליון יורו). בחיפה סבורים שקשר אחורי יגיע למחנה ויחתום על חוזה במהלכו. בחיפה ממתינים שבית"ר ירושלים תסיים את שני משחקיה במסגרת האירופית. הסיבה לכך היא כמובן עידן ורד. אלי טביב הבטיח בזמנו כי בית"ר ירושלים לא תסגור את העסקה לפני המשחקים באירופה ונראה כי העסקה תיכנס להילוך גבוה יותר לאחר הגומלין. כזכור, בית"ר ירושלים דורשת כשני מיליון שקל תמורת הקשר, בעוד שמכבי חיפה מוכנה לשלם כמיליון וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רמי גרשון שחקן מכבי חיפה באימון. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
"יש פה חבר'ה טובים". רמי גרשון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully