וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואקמה טוען: רצו לקצץ את שכרי לעומת העונה שעברה

13.7.2018 / 11:42

כוכב באר שבע הגיב בפוסט אינסטגרם לפרסומים על כך שהוא דורש חוזה חדש: "היתה לי הצעה מסין אבל המועדון התחנן שאשאר והסכמתי, לא ביקשתי לשדרג לי את החוזה". אוגו וחיימוב הגיבו לפוסט. ברדה וההנהלה ייפגשו לפני טאלין

צילום ועריכה: קובי אליהו

המחלוקת בין אנתוני וואקמה להפועל באר שבע עולה שלב. החלוץ שעדיין טוען לפציעה שמנעה ממנו לפתוח את העונה עם הפועל באר שבע, מבהיר היום (שישי) מה באמת קורה מאחורי הקלעים בינו לבין המועדון. מתברר כי שכרו של וואקמה אמור להיות נמוך יותר מהעונה שעברה וזו, ככל הנראה, הסיבה לפוסט שעורר סערה בו הבהיר כי הוא מבקש ששכרו יהיה זהה לזה שקיבל בעונה שעברה. גורמים במועדון סיפרו היום כי המנכ"ל אסי רחמים מנהל מגעים זמן רב עם השחקן בנוגע לחוזהו בעונה הבאה, אולם העניין הזה עדיין לא נפתר.

ייתכן ששיקולי מס מעורבים בנושא הזה. רק בשבוע שעבר כעסו במועדון על התנהלותו של הניגרי שטען לפציעה ולא נכח במשחק בטאלין. גורם בהפועל באר שבע אמר הבוקר: "מעולם לא מנענו מאף אחד להתקדם. בתוך כך, גם מטוני. במהלך החצי העונה האחרונה לא קיבלנו כל הצעה בעניינו".

עוד בנושא
"בית"ר קבוצה משותקת ויתומה, ההתאחדות חייבת להתערב בדחיפות"
מכבי חיפה במסר למכבי נתניה: לא נגדיל את ההצעה על אולסק
מכבי ת"א להפועל חיפה: השאלת שחקנים תמורת התחייבות לדקות משחק

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יש כבוד? אנתוני וואקמה/ברני ארדוב

בעמוד הפייסבוק שלו הבהיר וואקמה: "באר שבע רוצה לקצץ לי את המשכורת לעומת העונה שעברה, התקשורת ואנשים יכולים לכתוב ולהגיד מה שהם רוצים, זה לא ענייני".

"בעונה שעברה היתה לי הצעה בסך 4 מיליון יורו לשתי עונות מסין, אבל המועדון (באר שבע) התחנן אליי שלא אעזוב אותם בגלל ליגת האלופות והסכמתי להישאר", כתב וואקמה, שהכחיש את הפרסומים שהוא רצה שדרוג ורמז שהעונה שכרו נמוך יותר, "בניגוד לפרסומים אני לא ביקשתי מהמועדון לשדרג את החוזה שלי או לתת לי יותר כסף העונה. זו העונה האחרונה בחוזה שלי והם היו צריכים רק לתת לי את אותה משכורת שקיבלתי בעונה שעברה, זה הכל".

וואקמה חתם: "בשלוש עונות במועדון זכינו בשישה תארים, הגענו פעמיים לשלב הבתים של הליגה האירופית. זה הכי גבוה שהמועדון השיג עד עכשיו, תנו קצת כבוד לשם שלי". אגב, לפוסט הזה הגיבו גם חבריו של וואקמה לבאר שבע - גיא חיימוב שנמצא בדרך החוצה וג'ון אוגו חברו הטוב של וואקמה שכתב SHOCKING.

ומה קורה עם אליניב ברדה? החלוץ אמור להיפגש עם ראשי באר שבע בשבוע הבא. הפגישה אמור להיערך לפני המשחק השני מול טאלין ובה יתברר האם ימשיך במועדון. כרגע, כך טוענים מקורבים לעסקה, העניין הוא בעיקר מקצועי ולא כספי. "ברדה רוצה תפקיד שיכבד אותו", אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חיימוב אוגו.
התגובות של חיימוב ואוגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully