וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א להפועל חיפה: השאלת שחקנים תמורת התחייבות לדקות משחק

13.7.2018 / 8:53

אחרי הסיכום עם ארמלי וההתעניינות בגולדברג, הצהובים דורשים מכץ לחתום על סעיף מיוחד. אחרי ההתנצלות, הבעלים שוקל לערוך אסיפה ראשונה. הקשר גיא חדידה בדרך לחתימה בקבוצה

אחרי יממה של מתיחות בין השחקנים ליואב כץ, בהפועל חיפה מנסים לשים את האירועים האחרונים מאחור ולהמשיך בהכנות. השחקנים העידו כי כץ עצמו נשמע אתמול רגוע יותר וההכנות לעונה הבאה יימשכו כרגיל. הבעלים שוקל לערוך אסיפת שחקנים בה ידבר על ההכנות לעונה הבאה. כזכור, כץ סיפר שלשום כי הוא נשאר בקבוצה למרות שהוא כועס מאוד על השחקנים.

עוד בנושא:

ביוזמת ניר קלינגר: שחקני הפועל חיפה התנצלו בפני יואב כץ
הפועל חיפה הפסידה לאוסטנד 2:0 במשחק אימון

שון גולדברג שחקן בית"ר ירושלים לפני ראדו גנסארי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הפועל חיפה רוצה אותו. שון גולדברג/ברני ארדוב

ההחלטה הראשונה שהתקבלה היא לצרף את הקשר גיא חדידה לסגל. שחקנה של בית"ר תל אביב רמלה נמצא במחנה והוא מגיע ללא קשר לעסקת סוהיל ארמלי שטרם נחתמה. מכבי תל אביב מתנה את שחרור השחקן במספר דקות מינימלי וכץ טרם הסכים לחתום על סעיף כזה. הפועל חיפה רוצה גם את שון גולדברג וממתינה להחלטה של סגנית האלופה לגביו. בהמשך המחנה כץ ייפגש עם חיים מגרלישווילי ויציע לו חוזה לעונה נוספת. קלינגר מחפש חלוץ זר ומקווה לצרף את גולדברג או מגן ישראלי אחר. גבריאל תמאש אמור גם הוא לחתום רשמית על החוזה לאחר שהקבוצה כבר הודיעה לפני מספר שבועות על סיכום.

אחרי ההפסד 2:0 לאוסטנד, מחר תפגוש הקבוצה למשחק ידידות שני במחנה את קלאב. ברוז'. המחנה יינעל ביום שלישי במשחק מול זולטה וארחם. הקבוצה תנחת בישראל ביום רביעי. "כל היריבות במחנה הן יריבות שלפחות על הנייר טובות מאיתנו. המטרה היא לבחון את היכולת האמיתית של השחקנים לפני המשחק הראשון באירופה. התוצאות פחות חשובות עכשיו", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully