וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית"ר קבוצה משותקת ויתומה, ההתאחדות חייבת להתערב בדחיפות"

13.7.2018 / 8:44

למרות התוצאה הטובה בגאורגיה, כולם בבית"ר עסוקים באי הוודאות לקראת העתיד: "אנחנו קרובים לבלגן גדול, האוהדים מוכנים אפילו לרדת ליגה בשביל שטביב יילך". קוויאר צפוי להיות כשיר לגומלין

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
גם השחקנים כבר מתלחששים. אלי טביב/שלומי גבאי

בבית"ר ירושלים היו שבעי רצון בעיקר מהתוצאה (0:0) אמש (חמישי) בגאורגיה נגד צ'יחורה. ההכרעה אמנם הועברה למפגש הגומלין באצטדיון טדי, אבל בקבוצה הודו: "היה משחק רע שחוץ מהתוצאה אין יותר מדי מה לקחת ממנו. גול שלהם בטדי יכול לסבך אותנו ולכן צריך לבוא באותה גישה גם בישראל, וגם שם לשחק על תוצאה".

קרלוס קוויאר שנפצע לקראת סיום המשחק סובל מהתכווצות בלבד ואמור להיות כשיר לגומלין. דין אקפי לא טס על הקבוצה לגאורגיה עקב מתיחה במפשעה ועשוי להיעדר גם ממשחק הגומלין. ז'אורז'יניו אמור לחזור לאימונים, אך לפני כן יערוך אימונים וחיזוקים בנפרד כאשר רק בעוד מספר שבועות הוא אמור להצטרף לשאר הקבוצה.

עוד בנושא

בית"ר סיימה ב-0:0 משמים עם צ'יחורה במוקדמות הליגה האירופית
גיא לוזון מודה אחרי התיקו: "נהיה חייבים להשתפר כדי לעבור שלב"
תקרית בין אוהדי בית"ר לאוהדי דינמו טביליסי, מספר אוהדים עוכבו

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם הקהל מתחיל לתסוס. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

עם כל הכבוד למשחק, גם בגאורגיה הנושא המדובר הוא אי הוודאות סביב עתיד המועדון והסגל. עידן ורד ביקש הבהרות בנוגע לעתידו ולבית"ר נותרו מספר ימים כדי להעביר כסף (שאין כרגע) עבור אריק סאבו. בינם לבין עצמם, השחקנים כל הזמן מדברים מה יקרה אם אפילו הסגל הנוכחי ישתנה ויימכרו מספר שחקנים בכירים.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "בית"ר היום קצת משותקת, היא למעשה יתומה. טביב סינדל את כולם, הוא החליט לא להשקיע וגם לא באמת מתנתק מה שמונע מכל אדם אחר להשקיע ולסייע. ההתאחדות לכדורגל יודעת היטב מה קורה כאן וחייבת להתערב, לא במקרה שטרן חלובה ניסה לעשות סולחה בין אוחנה לטביב. אנחנו קרובים לבלגן גדול. האוהדים מוכנים לרדת ליגה, העיקר שטביב יילך. הם יגרמו נזקים ואולי גם יפוצצו משחקים, צריך לעצור את זה עכשיו לפני שזה יהיה מביש עבור כולם".

כבר אתמול אוהדי הקבוצה הדליקו רימון עשן ביציע והדבר צויין בדו"ח המשקיף. חלק גדול מהאוהדים מתכוון להחרים את הגומלין ביום חמישי הקרוב כחלק מהמחאה נגד טביב, מה שיגרום נזק כספי נוסף עבור המועדון. הבשורה המשמחת יכולה להיות עלייה לשלב הבא שתכניס לקופת המועדון כ-250 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully