וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש הצפוי לבית"ר: משחקים ללא קהל וקנס של לפחות 100 אלף יורו

15.7.2018 / 6:50

בבית"ר הופתעו מכך שהקריאות הגזעניות נגד צ'יחורה צוינו בדוח המשקיף, וכעת החשש בקבוצה גובר: "עוד עבירה, ואולי נורחק מאירופה לשנים". הנזק הכספי לטביב בשבוע האחרון: יותר ממיליון שקל

מערכת וואלה!

בבית"ר ירושלים הופתעו לקבל את הודעת ההתאחדות לפיה משקיף המשחק נגד צ'יחורה ציין קריאות גזעניות מצד אוהדי בית"ר, שבעקבותיהן הקבוצה תעמוד לדין. בקבוצה האמינו בעקבות דו שיח עם המשקיף בסיום שמה שצויין על ידו בדוח נוגע רק לרימון העשן שהושלך למגרש, אבל מתברר שבסופו של דבר צוינו גם דברים נוספים. בשורה התחתונה, הקבוצה צפויה לספוג עונש כבד. אלי אוחנה צפוי לקרוא השבוע לאוהדי הקבוצה להימנע מקריאות גזעניות בהמשך המשחקים באירופה. גורם בקבוצה אמר: "באירופה זה הרבה יותר חמור מאשר בארץ. אם תהיה עבירה נוספת זאת עשויה להיות הרחקה לשנים ממשחקים".

לפני שנתיים, בעקבות קריאות גזעניות במשחק נגד ילגבה הלטבית ספגה בית"ר קנס של 62 אלף יורו ונענשה במשחק ללא קהל. זאת היתה הפעם הראשונה שבית"ר נענשה עקב קריאות גזעניות וכעת זאת הפעם השנייה. אופ"א נוטה להחמיר על עבירה חוזרת במיוחד כשמדובר בקריאות גזעניות, ועל פי הערכות בית"ר תספוג קנס של לפחות 100 אלף יורו לצד עונש של כמה משחקים ללא קהל.

עוד בנושא

בית"ר תועמד לדין על קריאות גזעניות, עלולה לספוג הרחקה על ידי אופ"א
"בית"ר קבוצה משותקת ויתומה, ההתאחדות חייבת להתערב בדחיפות"
עמותת אוהדי בית"ר ירושלים דורשת לחקור שוב את מעורבות טביב

אלי טביב בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
זה הולך לכאוב בכיס. אלי טביב/אדריאן הרבשטיין

אם לוקחים בחשבון את העובדה שאוהדי הקבוצה מחרימים את משחקי הבית ושאצטדיון טדי צפוי להיות שומם בגומלין ביום חמישי הקרוב, הנזקים שייגרמו לאלי טביב נאמדים ביותר ממיליון שקל. ארגוני האוהדים הבהירו שיימנעו מקריאות גזעניות אך ימשיכו במחאה הכוללת החרמת משחקים וגרימת נזקים כלכליים לאלי טביב במשחקי חוץ.

בבית"ר מעריכים שבשל חרם האוהדים לא יגיע כמעט קהל ביום חמישי ובשלב זה לא מתכננים לפתוח את היציע המזרחי. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "זאת בית"ר ירושלים, הסיכוי שלנו זה הקהל. אי אפשר לשחק בבית"ר באווירה כמו ברעננה, זה בושה".

בשלב זה אלי טביב ממשיך להיות לא מעורב ואלי אוחנה לא עושה שום פעולה, כולל למכור את עידן ורד. אבל ייתכן שבשבוע הבא הדברים ייראו אחרת. מחר גם תפוג הארכה שבית"ר קיבלה מפאוק סלוניקי בנוגע לאריק סאבו. אם תהיה קבוצה שתקלוט אותו ותשלם עליו כ-250 אלף יורו, הוא יעזוב את בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully