וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים דורשת לחקור שוב את מעורבות אלי טביב

9.7.2018 / 11:05

העמותה פנתה להתאחדות בבקשה לגבות מאוחנה, בניון ואחרים עדויות שישפכו אור על התנהלותו במועדון. טביב למקורביו: "שאוחנה יתמודד עם העונה הזאת". לוזון יפתח עם שלושה בלמים בגאורגיה?

מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים פותחת עונה כשברקע לא מעט סימני שאלה. מחר (שלישי) תמריא הקבוצה לגאורגיה למשחק נגד צ'יחורי ביום חמישי הקרוב (18:00, ספורט 2) במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, אולם המצב רחוק מלהיות אידאלי. גיא לוזון רוצה להשאיר את כל השחקנים בסגל ולצרף כמה שחקני חיזוק משמעותיים "כדי להתמודד בחלק העליון של הטבלה בליגת העל", לדבריו, אולם הדרישה הזו לא עומדת בקנה אחד עם הסיטואציה הנוכחית של המועדון. לעת עתה נראה שכדי לעבור בבקרת התקציבים בסוף החודש, בית"ר תצטרך למכור לפחות שחקן בכיר אחד.

הקיפאון ברמה הניהולית נמשך. אלי טביב נמצא בקשר רק עם חשב המועדון חיים נבון ומנותק מאלי אוחנה וגיא לוזון. הבעלים טס לצפות במונדיאל ברוסיה ויחזור רק בהמשך השבוע, אך בכל מקרה בשלב זה הוא החליט להתנתקת לחלוטין בתקווה שאלי אוחנה ירים ידיים ויתפטר. טביב אמר למקורביו לאחרונה: "שאוחנה יתמודד עם העונה הזאת, ואני אחזור בעונה הבאה".

עוד בנושא

מרסל הייסטר בראיון בלעדי: "לא הייתי מוכן שטביב יתעלל בי, אני לא עבד"
הראיון של הייסטר עורר הדים: "שחקנים רבים מרגישים כמוהו"
גם בויסן תקף: "ממליץ לכל כדורגלן בעולם לא להתקרב לבית"ר"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
עד כמה הוא באמת מעורב? אלי טביב/שלומי גבאי

במקביל, עמותת האוהדים שלחה הבוקר מכתב רשמי להתאחדות לכדורגל בו דרשה לחקור מחדש את מעורבותו של אלי טביב בבית"ר ירושלים. העמותה דורשת מההתאחדות לחקור פעם נוספת את אלי אוחנה, דובר הקבוצה אושרי דודאי, עובדים שעזבו כמו אלי מנצור וגילי לבנדה, שחקנים כמו יוסי בניון, איתי שכטר, וגם את חשב הקבוצה חיים נבון, איש האמון היחיד שנותר לטביב במערכת. "טביב לא רק התערב בניהול, אלא שימש כמנהל בפועל כך שמינויו של אוחנה היה למראית עין בלבד", נכתב.

לוזון מחפש בשלב זה פתרונות לעמדת המגן השמאלי והקשר האחורי. אחת האפשרויות שעלו לקראת המשחק בחמישי הוא לפתוח עם שלושה בלמים, למרות שלא תרגל זאת עד היום. השחקנים דווקא אופטיימים לקראת המשחק ואומרים: "אף אחד לא בונה על אירופה השנה. אין לנו מה להפסיד, מה שיהיה יהיה. אין לחץ מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully