וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הרבה שחקנים כאן מרגישים כמו מרסל הייסטר"

5.7.2018 / 14:00

הריאיון של הקרואטי עורר הדים במועדון: "כל מי שהוגדר כוכב, עבר את הסרטים האלו עם אלי טביב". סילבסטר וסאבו רוצים לעזוב, שחקנים אמרו: "המצב יותר מדי מסובך וזה משגע את כולם"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הריאיון של מרסל הייסטר אתמול (רביעי) לוואלה! ספורט עורר הדים רבים בבית"ר ירושלים. הקרואטי השמיע ביקורת חריפה נגד הבעלים אלי טביב ושחקנים בקבוצה אמרו: "הייסטר צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו, אבל בגדול הוא אמר את מה שהרבה מאוד כאן מרגישים. עידן ורד סיים את העונה באותה הרגשה כמוהו, בניון עבר את זה וגם שכטר וז'אורז'יניו. כל אלה שמוגדרים כוכבים עברו את הסרט הזה עם טביב, אז איך זה לא ישפיע על הקבוצה? נקווה שמישהו ייקח אחריות ויוציא את בית"ר מהמצב הזה".

האווירה הכללית הייתה חלק בלתי נפרד ממחנה האימון בהונגריה. אריק סאבו ויקוב סילבסטר עדיין משדרים חוסר שביעות רצון ורוצים לעבור לקבוצה אחרת, חוסר הוודאות משפיע על כולם ושחקנים אמרו: "כולם רק רוצים לחזור לארץ ביום שישי. באיזשהו שלב חלק מהשחקנים התחילו 'לזרוק' ולא לתת הכל. המצב יותר מדי מסובך וזה משגע את כולם".

בעוד שבוע תתחיל בית"ר את משחקיה במסגרת הליגה האירופית בחוץ נגד צ'יחורה הגיאורגית. גורם במועדון אמר: "לא להאמין שבעוד שבוע מתחילים משחקים באירופה וזה לא מרגש או אפילו מעניין אף אחד. יש כל כך הרבה בעיות, שיש תחושה שאירופה תקועה למועדון בסדר היום והבלגן הגדול עוד לפנינו".

אלי אוחנה ייפגש עם ז'אורז'יניו וסוכנו איתן מזרחי על מנת לנסות למצוא פתרון לשביעות רצון כל הצדדים. לברזילאי חוזה לשנתיים נוספות ואוחנה יבדוק אופציה להשאילו אפילו לעונה אחת בתנאי שיוותר על שכרו. יחד עם זאת, בשלב זה קשה למצוא קבוצה שתקלוט אותו בסכומים הכרוכים בצירופו. בכל מקרה, אוחנה לא מתכוון לייבש את הברזילאי ואם לא תימצא לו קבוצה, הוא יהיה חלק מהקבוצה.

עוד בנושא:

מרסל הייסטר: "לא הייתי מוכן שטביב יתייחס אלי כמו לעבד"
מרסל הייסטר נמכר מבית"ר ירושלים לפרנצווארוש
דויד בויסן: "בית"ר ירושלים המועדון הכי חובבני בעולם"

יקוב סילבסטר, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חושש בשל אי הוודאות. סילבסטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully