וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תועמד לדין על קריאות גזעניות, עלולה לספוג הרחקה על ידי אופ"א

13.7.2018 / 14:27

אופ"א פנתה להתאחדות לכדורגל וציינה בפניה כי בדו"ח המשקיף שהיה במשחק מול צ'יחורה צויין כי מעבר לרימון העשן, נקראו גם קריאות גזעניות מצד חלק מהאוהדים. הקבוצה תורחק מאירופה?

מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים שוב מסתבכת בגלל אוהדיה: אופ"א הודיעה היום (שישי) להתאחדות לכדורגל כי על פי דו"ח משקיף המשחק אמש נגד צ'יחורה, מעבר לרימון העשן שצויין נקראו גם קריאות גזעניות מצד כמה עשרות מאוהדי בית"ר ירושלים והקבוצה תועמד לדין על כך. בנוסף, בית"ר צפויה לספוג קנס כספי וייתכן גם משחקים ללא קהל ואולי אף הרחקה מהמפעל היות ולפני שנתיים כבר נענשה בגין קריאות גזעניות.

עוד בנושא:

תקרית בין אוהדי בית"ר ירושלים לאוהדי דינמו טביליסי, מספר אוהדים עוכבו
מוקדמות הליגה האירופית: בית"ר ירושלים וצ'יחורה סיימו ב-0:0

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב מסבכים את הקבוצה. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

כזכור, בתקשורת הגאורגית דיווחו אתמול כי במהלך הצעדה של אוהדי בית"ר לכיוון המגרש, נתקלו האוהדים הישראלים באוהדים מקומיים, ככל הנראה של דינמו טביליסי. האירוע התלהט תוך זמן קצר, הצדדים החליפו קללות וכוחות ביטחון נדרשו להתערב. אוהדי בית"ר התעמתו גם עם השוטרים, שבסופו של דבר הרחיקו אותם מהמקום. במהלך המשחק אוהדי בית"ר גם נצפו מדליקים רימון עשן ביציע אשר עלול לעלות לקבוצה בקנס כספי. הקבוצות ייפגשו פעם נוספת למשחק הגומלין אשר ייערך בשבוע הבא, יום חמישי (19.7) באצטדיון טדי בירושלים.

חלק גדול מהאוהדים מתכוון להחרים את הגומלין ביום חמישי הקרוב כחלק מהמחאה נגד טביב, מה שיגרום נזק כספי נוסף עבור המועדון. הבשורה המשמחת יכולה להיות עלייה לשלב הבא שתכניס לקופת המועדון כ-250 אלף יורו.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "בית"ר היום קצת משותקת, היא למעשה יתומה. טביב סינדל את כולם, הוא החליט לא להשקיע וגם לא באמת מתנתק מה שמונע מכל אדם אחר להשקיע ולסייע. ההתאחדות לכדורגל יודעת היטב מה קורה כאן וחייבת להתערב, לא במקרה שטרן חלובה ניסה לעשות סולחה בין אוחנה לטביב. אנחנו קרובים לבלגן גדול. האוהדים מוכנים לרדת ליגה, העיקר שטביב יילך. הם יגרמו נזקים ואולי גם יפוצצו משחקים, צריך לעצור את זה עכשיו לפני שזה יהיה מביש עבור כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully