וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט נפרד מהפועל חיפה: "עם הזמן הכול יתבהר, יש לי אתגר בבאר שבע"

השחקן אישר את המעבר המפתיע לאלופה: "היה לי כבוד להיות קפטן הפועל חיפה. מגיע לבאר שבע בלב שלם". מחזיקת הגביע ממתינה לשחקני הקו של מכבי תל אביב, גישושים לגבי אלמוג בוזגלו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעלי הפועל חיפה זועם לאחר שבאר שבע החליטה לשלם 100 אלף יורו ולהחתים את החלוץ. "לא הבנתי למה הוא כל כך לחוץ. רציתי שיישאר בקבוצה. אני כועס עכשיו". המעבר של עדן בן בסט להפועל באר שבע הותיר את הפועל חיפה המומה. בימים האחרונים ניהל החלוץ משא ומתן עם יואב כץ כדי לחתום לשתי עונות נוספות, אך בסופו של דבר, במהלך שהחל אתמול, הוא סיכם בבירת הנגב.

עוד בנושא:

גדיר ביקש לעזוב, הפועל באר שבע דורשת דמי העברה עוד הדרישה של וואקמה: בונוס כמו בעונה שעברה ופתרון לבעיית מיסוי
יואב כץ: "רוצה לשפר את האיכות, אנחנו חלשים בהתקפה"

16:46: הפועל חיפה תפנה לבני יהודה בנוגע לשחקן הכנף אלמוג בוזגלו. אם הקבוצה משכונת התקווה תסכים לשחררו, מחזיקת הגביע תיקח את החוזה שלו ומוכנה להחתימו ליותר מעונה אחת.

16:45: עדן בן בסט צפוי להרוויח בהפועל באר שבע כ-250 אלף יורו לעונה, לאחר שבהפועל חיפה שכרו עמד על כ-220 אלף.

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט, הבעלים יואב כץ. יוסי ציפקיס
סוף הרומן. כץ ובן בסט/יוסי ציפקיס

16:30: בעקבות ההתפתחויות האחרונות, בהפועל חיפה מבינים שיהיו חייבים לחזק כבר בימים הקרובים את האגף השמאלי שלהם (קלינגר מתכוון להחתים מגן שמאלי ועוד שחקן כנף במקום בן בסט). מעקב נמשך אחרי שחקני מכבי תל אביב - שון גולדברג, מאוויס צ'יבוטה ויונתן כהן - כך שאם אחד מהם ישוחרר ייתכן ויעבור להפועל חיפה. ללא קשר אליהם, במועדון היו שמחים לראות גם את גיא מלמד או את מוחמד גדיר, אם ישחוררו מהפועל באר שבע. "נצטרך שניים-שלושה שחקני כנף" אמרו בקבוצה, "נעשה את זה בקצב שלנו אבל לכולם ברור שהשוק דל בשחקנים כאלה ונצטרך להמתין כדי שהקבוצות הגדולות ישחררו אותם".

16:15: עדן בן בסט אישר היום בשעות הצהריים את המעבר להפועל באר שבע ונפרד מהפועל חיפה. החלוץ כתב: "תודה רבה לך הפועל חיפה, גאווה היה לי לענוד את סרט הקפטן ולחוות איתך רגעים שמחים ועצובים. כבר תקופה לא קטנה ששידרתי עסקים כרגיל כשבפועל ממש לא. אני מקבל המון הודעות, קשה לי להגיב ולענות לכל אחד ואחת מכם, אפילו שאני ממש רוצה. עם הזמן הכול יתבהר ותבינו אני בטוח. אני לקראת אתגר חדש באלופת המדינה הפועל באר שבע. אני שמח, נרגש, ומגיע בלב שלם לעשות את מה שהכי טוב למען הקבוצה, הקהל וכל מי שהאמינו בי".

13:00: גילי ורמוט כנראה יעמוד את סרט הקפטן במשחק האימון הבא של הפועל חיפה. גם ניסו קפילוטו מועמד להיות אחד משני הקפטנים.

12:19: בהפועל חיפה יחפשו כעת שחקן במקום בן בסט. מוחמד גדיר וגיא מלמד כבר הוזכרו כשתי אופציות.

12:07: גם שחקנים בהפועל באר שבע מאוד הופתעו מהמהלך וחלק מהם חוששים מהעומס בסגל. "זה לא סוד שיש מתח מתחילת העונה", אמר אחד מהם, "אם הקבוצה תמשיך להתעקש לא לשחרר שחקנים שלא נמצאים בתכניות, האווירה בחדר ההלבשה תהיה בעייתית. כבר עכשיו מרגישים את הכעס של גדיר, חיימוב, קורהוט, וואקמה ופקהארט".

11:57: אז מה הוביל את הפועל באר שבע למהלך המפתיע? בבירת הנגב רצו לצרף חלוץ ישראלי וסימנו את עומר דמארי. כשהאחרון חתם בהפועל תל אביב, הפוקוס עבר לבן בסט והסיכום איתו היה מהיר מאוד.

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה על הדשא, מעליו אלון תורג'מן. ברני ארדוב
הפועל חיפה נותרה ללא שני הסוקררים המובילים שלה. בן בסט ותורג'מן/ברני ארדוב

11:53: גם שחקני ועובדי הפועל חיפה הופתעו מהמהלך. אחד מהם אמר: "בן בסט לא אמר לנו כלום. פניו היו חתומות. הבנו ממנו שהוא לחוץ אבל לא ידענו למה". שחקן אחר דווקא סיפר שהחלוץ אמר להם: "דיברתי כמה פעמים עם יואב ואמרתי לו שיחתום כבר על החוזה, אבל הוא סירב. ברגע שזה קרה, בלתי אפשרי למנוע את המעבר שלי".

11:48: הבוקר שוחח יואב כץ עם בן בסט במחנה האימונים וביקש ממנו להתאזר בסבלנות. בן בסט לחץ לחתום מיד וכץ נשמע מופתע. הבעלים סיפר על השתלשלות העניינים הבוקר בהולנד. "אני בשוק. דיברתי עם עדן בן בסט 10 דקות לפני ההודעה של באר שבע והוא לא אמר לי שום דבר", אמר כץ. "לא הבנתי למה הוא כל כך לחוץ, שאלתי אותו אם הוא לא יכול לחכות. אני קצת כועס עכשיו".

"אני די בשוק מהמהלך הזה. עדן ביקש להאריך את החוזה ומהרגע הראשון הסכמתי. נכון שהיו בעיות בדרך אבל הן נפתרו. רציתי מאוד שעדן יישאר בקבוצה, אבל לא יכולתי להחתים אותו כי היו לי בעיות אחרות לפתור קודם. הוא כל הזמן דחף לחתימה. מוזר מאוד שהוא לא אמר לי שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully