וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ משדר עסקים כרגיל: "רוצה לשפר את האיכות, אנחנו חלשים בהתקפה"

15.7.2018 / 8:28

הבעלים שנשאר בקבוצה זעם: "שלושה שחקנים התרשלנו באיבודי כדור". ניר קלינגר והבעלים מעדיפים חלוץ זר ומגן ישראלי. פאפאזוגלו ייבחן מול זולטה וארחם בשלישי, אראל החל בשיקום

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
זועם. יואב כץ/יוסי ציפקיס

הפועל חיפה הפסידה אתמול במבחן השני שלה במחנה, הפעם לאלופת בלגיה. הסיפור המעניין סביב המשחק הגיע שוב מכיוונו של יואב כץ, שצפה בשחקניו מקרוב ואף שוחח עם חלק מהם לפני המשחק. כבר בשבוע שעבר סיפר הבעלים כי הוא מתכוון להישאר בהפועל חיפה למרות הכעס שגילה כלפי השחקנים בעקבות פרשת המסרונים ואמש הוא ניתח את ההפסד 3:1 לקלאב ברוז'.

"המשחק הזה היה הרבה יותר טוב מהמשחק מול אוסטנד, וזאת למרות שקלאב ברוז' קבוצה יותר איכותית", אמר כץ. "זה היה צירוף מקרים מאוד לא רגיל שכל שלושת השערים שנכבשו היו מאיבודי כדור שלנו, איבודים רשלניים. זה לא קורה בדרך כלל. הם היו טיפה עדיפים עלינו, אבל התוצאה לא משקפת. הייתה כאן רשלנות של שלושה שחקנים, אחרת זה היה מסתיים בתיקו". כץ נשאל לגבי שביעות רצונו מהסגל הנוכחי ואמר כי הוא מתכוון לחזק את הקבוצה בחלק ההתקפי. "אני רוצה לשפר את האיכות בקבוצה, אנחנו עדיין חלשים בהתקפה", הוסיף. "גם הגנתית צריך שיפור, אבל בהתקפה השיפור יהיה יותר גדול". גל אראל ששוב לא נטל חלק במשחקה של הקבוצה החל באימוני ריצה וחיזוקים בחדר הכושר. הוא צפוי לחזור לפעילות מלאה בקרוב.

היום יגיע למבחנים שחקן נבחרת יוון לשעבר, היווני טאנאסיס פאפאזוגלו. מי ששיחק במדי הנבחרת ב-2016 נחשב לשחקן גבוה ופיזי, 1.95 מטרים, אבל לא לסקורר. החלוץ בן ה-30 מגיע מקורטרייק והוא ישהה עם הקבוצה במחנה עד סיומו. פאפאזוגלו אמור לפתוח בהרכב במשחק האחרון של הקבוצה לפני החזרה לארץ. זה יקרה ביום שלישי, אז תתמודד מול הקבוצה מול זולטה וארחם, יום לפני חזרתה לישראל. המטרה, כזכור, היא לצרף מגן שמאלי ישראלי וחלוץ זר. שאר השחקנים שיצטרפו יהיו, ככל הנראה, שחקנים לסגל הרחב. במועדון סיפרו כי ורמוט, תמאש, בן בסט וגנסארי בלטו במשחק.

גיא חדידה ממשיך להרשים וייתכן מאוד שיחתום. כץ מסרב לחתום כרגע על התחייבות לגבי דקות משחק לסוהיל ארמלי שכבר סיכם. הפועל חיפה רוצה אותו ואת שון גולדברג אך לא מוכנה לחתום על התחייבות. סוכנו של ארמלי, אבי נימני, מנסה לסגור את העסקה שטיוטת החוזה שלה הועברה למכבי תל אביב, לפני חזרת הקבוצה לארץ. חיים מגרלישווילי התבשר כי יישב עם כץ לאחר שהקבוצה תשוב לישראל, אך ייתכן כי הפרטים יסוכמו בין הצדדים קודם לכן. יש לציין כי בקבוצה מרוצים מחן דילמוני, שבישל אתמו לאת השער היחיד לקבוצתו. איש העסקים אמיר הברפלד שנחשב למקורב לכץ ונרשם כחבר הנהלה מן המניין נוכח גם הוא במחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully