וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: התעניינות באירופה בדור פרץ, הקשר מתלבט

4.6.2018 / 11:26

לפרץ, שלא החליט אם רוצה לממש את ההצעות, אין סעיף שחרור, אך במועדון החליטו שכל שחקן הוא בר מכירה, וההערכה שהצעה בסך 2 מיליון יורו תאפשר את מכירתו. מנספורד יטפל בסוגיית המושאלים

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

התעניינות גדולה מצד מספר קבוצות באירופה בקשר מכבי תל אביב דור פרץ. לפרץ יש אומנם חוזה גם לשנים הבאות במכבי תל אביב, אבל במועדון כבר הוחלט שכל שחקן הוא בר מכירה ולכל אחד יש מחיר, גם אם אין לו סעיף שחרור כמו במקרה פרץ.

פרץ עשה התקדמות גדולה מאוד העונה. אחרי שבעונה שעברה הושאל להפועל חיפה, הוא חזר למכבי תל אביב ובחלק השני של העונה הפך לאחד השחקנים הבולטים של הקבוצה, מה שזיכה אותו גם בהפיכה לחבר קבוע בסגל הנבחרת שמתכנסת באחרונה ללא מאמן קבוע.

עוד בנושא
שלי יחימוביץ': ההשקעה בארגנטינה הייתה בשביל תמונה של מירי רגב עם מסי
מכבי תל אביב החתימה את מייקל צ'ילאקה
חלוץ נבחרת ג'מייקה דשורן בראון צפוי לחתום בהפועל רעננה
בהפועל חיפה ממתינים לקלאודמיר. יואב כץ פנה לחלוץ מקדוני
הפועל באר שבע: עיכוב בחתימת חן עזרא. הסיבה: האופציה להשתחרר מהחוזה

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
פרץ/ברני ארדוב

בכל מקרה, פרץ עדיין לא החליט אם הוא רוצה לנסות ולממש הצעות כבר הקיץ או להמתין עוד עונה. ידוע שגם המאמן החדש ולאדן איביץ', שצפה כבר בכמה משחקים שלמים של מכבי תל אביב, התרשם מאוד מהקשר החסון. במידה שפרץ יחליט שהוא רוצה להימכר הקיץ, תצטרך להגיע הצעה כספית גבוהה כדי שמכבי תסכים למוכרו. במועדון מאוד מעריכים אותו ומייעדים לו את משבצת הקשר האחורי לעונה הבאה, אבל סכום של 2 מיליון יורו בקירוב, עשוי להוביל לעסקה.

מנכ"ל הקבוצה בן מנספורד המריא לחופשה קצרה בחו"ל וכאשר ישוב הוא מתכוון לפתוח במשא ומתן עם שחקנים מושאלים, שהעונה הבאה היא העונה האחרונה בחוזיהם. חלק גדול מהשחקנים שיחזרו הקיץ לקבוצה מחזיקים בחוזה רק לעונה הבאה, וזה דבר שמכבי תל אביב חייבת לטפל בו מכיוון שבסיומה הם יכולים למצוא את עצמם חופשיים כשמכבי תל אביב לא מקבלת דבר אם הם עוזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully