וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: עיכוב בחתימת חן עזרא. הסיבה: האופציה להשתחרר מהחוזה

4.6.2018 / 9:37

האלופה ביקשה להכניס בחוזה עם עזרא סעיף שיאפשר לה להשתחרר מההסכם בתום כל עונה. השחקן מסרב, אך ההערכה שמדובר בעיכוב בלבד והחתימה תיערך ביממה הקרובה. גדיר שלח מסר שיסרב לעבור אם תמומש עליו האופציה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ביקשה מהקשר חן עזרא להכניס סעיף לחוזה לפיו בכל קיץ הם יוכלו עד ה-15 ביוני להשתחרר מיתר החוזה שלו, והדבר מערים בשלב זה קשיים על חתימת החוזה. בבאר שבע סיכמו עם השחקן על חוזה לשלוש עונות אך ביקשו לעגן בהסכם אפשרות לפיה יוכלו להתנתק ממנו בכל תום עונה.

כזכור במועדון מנסים להתנתק מחוזיהם של אייסק קוואנקה ומיחאי קורהוט, וכלקח מכך מנסים לשנות את תוואי החוזים הארוכים. בשלב זה עזרא מסרב לעניין, והיום ישוחחו שוב הצדדים בניסיון לפתור את הבעיה. למרות המחלוקת החדשה, שני הצדדים מעריכים שמדובר בעיכוב בלבד, ולפי גורם המעורה בפרטים, החתימה צפוייה להתבצע מחר (שלישי).

עוד בנושא
שלי יחימוביץ': ההשקעה בארגנטינה הייתה בשביל תמונה של מירי רגב עם מסי
מכבי תל אביב: התעניינות באירופה בדור פרץ, הקשר מתלבט
חלוץ נבחרת ג'מייקה דשורן בראון צפוי לחתום בהפועל רעננה
בהפועל חיפה ממתינים לקלאודמיר. יואב כץ פנה לחלוץ מקדוני
מכבי תל אביב החתימה את המגן מייקל צ'ילאקה מליגה א'

חן עזרא בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
משלם את המחיר על טעויות עבר? עזרא/ברני ארדוב

בעניין אחר: החלוץ מוחמד גדיר מחכה להחלטה של הפועל באר שבע האם לממש את האופציה עליו. לגדיר יש סעיף לפיו אם באר שבע לא תממש את האופציה, היא תצטרף לשלם לו פיצוי של 100 אלף יורו, דבר שבאלופה מנסים למנוע. חבריו של השחקן שוחחו איתו לאחרונה ומשיחות אלו עולה שגדיר חושש שבאר שבע תממש את האופציה רק כדי להימנע מתשלום הפיצוי, ואז תנסה לשחרר אותו לקבוצה אחרת. בשל כך שלח השחקן מסר לפיו אם באר שבע תממש את האופציה - הוא יסרב לעבור לקבוצה אחרת וידרוש להישאר עד תום העונה. השחקן עצמו קיבל מסר מראשי המועדון לפיו בתקופה הקרובה הוא יקבל הודעה על החלטה סופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל באר שבע מוחמד גדיר. קובי אליהו
יסרב. גדיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully