וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: טל איילה חתם, חלוץ נבחרת ג'מייקה דשורן בראון צפוי לחתום

שחקנה של אשקלון בעונה שעברה מצטרף: "זו הקבוצה שרצתה אותי הכי הרבה". החלוץ בן ה-27 שיחק לאחרונה בלורקה מליגת המשנה הספרדית ובעבר שיחק ב-MLS, הליגה הנורבגית והליגה הסינית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלוץ נבחרת ג'מייקה דשורן בראון צפוי לחתום בהפועל רעננה. החלוץ בן ה-27 שיחק בעונה שעברה בלורקה מליגת המשנה הספרדית, אך לא הצליח לעזור לה להימנע מירידה לליגה השלישית. בראון הוא חלוץ גבוה (1.87 מטר) ששיחק בעברו בדי.סי. יונייטד וקולורדו ראפידס מה-MLS, כמו גם בואלרנגה הנורבגית ושנז'האן הסינית. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ג'מייקה באוקטובר 2013 ומאז לבש את המדים הלאומיים של נבחרתו 15 פעמים וכבש פעמיים. בראון הצטרף ללורקה במרץ 2013 ושיחק 12 משחקים בהם הצליח לכבוש פעם אחת בלבד.

החלוץ קיבל הכרה והפך ויראלי בקופה אמריקה 2015 כשניגש לליאו מסי אחרי משחק של נבחרתו נגד ארגנטינה וביקש סלפי מהכוכב הגדול של ברצלונה. הוא כתב לאחר מכן בחשבון האינסטגרם שלו: "יצא לי לפגוש את השחקן הטוב בעולם וזו הרגשה נהדרת לשחק נגדו. בהצלחה להם בהמשך".

עוד בנושא:

מירקו אורמוש חתם לשנתיים בהפועל רעננה, גם טל איילה הצטרף
הפועל רעננה תעזוב את האצטדיון בנתניה
תמיר כהן קיבל תפקיד בצוות המקצועי של הפועל רעננה

שחקן נבחרת ג'מייקה דשורן בראון עושה סלפי עם שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
הסלפי המדובר. בראון עם מסי/AP

מי שכבר חתם לשנתיים ברעננה הוא טל איילה, שחקנה של הפועל אשקלון בעונה שעברה שהיה מבוקש במספר קבוצות. "אני שמח להצטרף להפועל רעננה", אמר איילה בן ה-29 לאחר החתימה. "זו הקבוצה שרצתה אותי הכי הרבה ואני בטוח שאוכל לתרום להם במהלך העונה הקרובה".

עדכון ראשון: 11:26

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully