וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: מירקו אורמוש חתם לשנתיים, גם טל איילה הצטרף

מנחם קורצקי יתאחד עם הקשר הקרואטי אותו אימן בהפועל פתח תקוה, כאשר רעננה תהיה הקבוצה החמישית שלו בליגת העל. גם שחקן הכנף ששיחק איתו בהפועל אשקלון חתם על חוזה לשנתיים

יוסי ציפקיס

הפועל רעננה ביצעה היום (ראשון) החתמה ראשונה לקראת עונת 2018/19, ולמעשה מדובר בהחתמה כפולה. הקבוצה מהשרון הודיעה על צירופו של מירקו אורמוש, שחתם לשנתיים באמצעות סוכנו ניר עמיר, והחתימה לשנתיים גם את טל איילה.

שחקן הפועל אשקלון, מירקו אורמוש. סוכנות ג'יני
עוד תחנה בליגת העל? מירקו אורמוש/סוכנות ג'יני

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקבוצה נפגשה מוקדם יותר עם מירקו אורמוש במטרה להחתימו ולחזק את הקישור אחרי חזרתו של רועי שוקרני להפועל חיפה. איילה, ששיחק איתו העונה בהפועל אשקלון והתגבר על קרע ברצועות הברך, הצטרף גם הוא. לפני כן הסתפקה רעננה בהארכת חוזיהם של עדי נמני ועידו לוי, כאשר שחקן העבר תמיר כהן הצטרף לצוות המקצועי של מנחם קורצקי.

אורמוש בן ה-29 כבר שיחק אצל קורצקי בהפועל פתח תקוה בעונת הירידה ב-2014/15. רעננה תהיה הקבוצה החמישית שלו בישראל, אחרי שהחל את דרכו בארץ כשחקן הפועל תל אביב בעונת 2011/12 ולאחר מכן שיחק גם בהפועל עכו, הפועל פתח תקוה והפועל אשקלון. הקשר הקרואטי הגיע לאשקלון בנובמבר 2016 וסייע להישאר בליגה, אך בעונה החולפת לא הצליח לעמוד באותו אתגר, למרות היותו מלך שערי הקבוצה עם שבעה כיבושים.

(עדכון ראשון: 12:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully