וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה תעזוב את האצטדיון בנתניה, הפועל חדרה צפויה לשחק בו

במועדון מהשרון החליטו לוותר על האצטדיון בו שיחקו בשנים האחרונות וצפויים לשחק בהרצליה, כאשר המנהלת תנסה לגייס את הטוטו כדי להכשיר את האצטדיון. העולה החדשה תעבור לנתניה

צילום מסך

בווידאו: ניר קלינגר מתראיין לתוכנית "טוכמן וחמי"

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

הפועל רעננה, שאירחה את משחקיה בליגת העל באצטדיון בנתניה מאז שחזרה לליגה הבכירה, החליטה לעזוב את המגרש המסוגל להכיל כ-14 אלף צופים. הבעלים אשר אלון החליט כי אין בכוונתו לשלם שוב על שכירת האצטדיון הגדול ובכוונתו להעביר את משחקי הבית של הקבוצה לאצטדיון בהרצליה, בעזרת מנהלת הליגה.

עוד בנושא:
אביחי ידין תקף: "הכול המצאות ותירוצים כדי לא להחתים אותי"
בית"ר ירושלים מינתה את גיא לוזון למאמנה החדש, עם חוזה לעונה אחת
חן עזרא ייפגש עם ראשי הפועל באר שבע בתוך שבוע כדי לחתום לשלוש שנים

אצטדיון נתניה. קובי אליהו
רעננה מתכוונת להיפרד. האצטדיון בנתניה/קובי אליהו

במנהלת לא אהבו את הודעת העולה החדשה הפועל חדרה, שהביעה כוונתה לארח את משחקיה באצטדיון בחיפה, בו כבר משחקות שתי החיפאיות. האצטדיון בהרצליה עלה כאופציה וכדי להכשירו לליגת העל נדרשים תיקונים ושיפוצים, כאשר במנהלת הליגה מתכוונים לסייע ולפנות גם למועצה להסדר ההימורים בספורט. כך, רעננה תוכל לארח בהרצליה ואילו חדרה תצטרף לאצטדיון בנתניה, בו ממשיכות לארח גם מכבי נתניה ומכבי תל אביב.

עוד ברעננה: החלוץ שובל גוזלן הוצע לקבוצה בה שיחק ב-2015, אבל מנחם קורצקי מעדיף כרגע להתמקד בצירוף חלוץ זר שיתפוס את מקומו של שמעון אבוחצירה, שחתם בשבוע שעבר בעירוני קרית שמונה. האופציה על השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה לא מומשה ואין כוונה לצרף זר במקומו, כאשר אסף צור הצעיר מיועד להתחיל את העונה כשוער הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully