וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החתימה את מייקל צ'ילאקה

4.6.2018 / 11:29

המגן הימני בן ה-18, אותו סימנו הצהובים כבר בינואר, נרכש ממכבי קביליו יפו אחרי שרשם 20 הופעות העונה בליגה א' דרום ושיחק במקביל גם בנוער. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

בווידאו: ולאדן איביץ' מוצג כמאמן מכבי תל אביב

מכבי תל אביב השלימה היום (שני) את רכישתו של מייקל צ'ילאקה, שחקן ההגנה הצעיר של מכבי קביליו יפו מליגה א' דרום. כפי שפורסם בוואלה! ספורט באמצע חודש ינואר, הצהובים הביעו עניין בשחקן בן ה-18 וראו בו פוטנציאל גדול לעתיד. גם קבוצות נוספות בליגת העל, ביניהן האלופה הפועל באר שבע, עקבו אחר השחקן במהלך העונה האחרונה.

עוד בנושא:
לידיעה הראשונה מינואר: מכבי תל אביב רוצה להחתים את מייקל צ'ילאקה
מכבי תל אביב תדרוש ארבעה מיליון יורו בלבד על וידאר קיארטנסון
ולאדן איביץ' הוצג כמאמן מכבי תל אביב: "האתגרים שכנעו אותי להגיע"
מכבי תל אביב: ננאד קובאצ'ביץ' וחריסטוס קלפקיס צפויים להגיע עם ולאדן איביץ'
חריסטוס קלפקיס: "מכבי תל אביב זו התחנה הבאה", האם אובארוב יעזוב?

מייקל צ'ילאקה מכבי קביליו יפו. דליה שטייגמן,
שיחק במקביל בבוגרים ובנוער. מייקל צ'ילאקה/דליה שטייגמן

צ'ילאקה, יליד פברואר 2000, שיחק העונה במקביל בקבוצת הבוגרים של יפו וגם בקבוצת הנוער מהמחוז הדרומי בליגה הלאומית. בקבוצה הבוגרת הוא שיחק בעיקר כמגן ימני, רשם 20 הופעות בליגה א' והיה שותף לריצה של יפו לעבר גמר הפלייאוף, כשהוא בישל את שער השווין בגמר הדרומי מול מכבי יבנה.

השחקן הוא בן לאב ניגרי ואמא ישראלית ולצד העובדה שהוא גדל כבלם, היכולות האתלטיות שלו סייעו למאמנים ביפו לעשות לו הסבה כאמור לא פעם לעמדת המגן. מכבי תל אביב בחנה אותו במשך יומיים בקבוצת הנוער של המועדון במהלך חודש ינואר והמשיכה לעקוב אחריו בחודשים האחרונים.

מייקל צ'ילאקה חותם מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"יהיה לו תפקיד משמעותי בקבוצת הנוער בעונה הקרובה". צ'ילאקה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי של מכבי תל אביב, אמר לאתר הרשמי: "מייקל הוא שחקן שאיתרנו משחק כבר בגיל 17 בקבוצת בוגרים בליגה השלישית ומחלקת הסקאוטינג שלנו המשיכה לעקוב אחר ההתקדמות שלו מאז. הזמנו אותו למבחנים והוא שיחק גם משחק ידידות במדי קבוצת הנוער והרשים. הוא שחקן שבנוי טוב עם מנטליות נכונה ורצון ללמוד ולקדם את קריירת המשחק שלו. כולנו מאמינים כי מייקל יעשה זאת במכבי ויהיה לו תפקיד משמעותי בקבוצת הנוער בעונה הקרובה".

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד הוסיף: "אני שמח שמייקל החליט להצטרף למכבי. מחלקת הנוער לא רק מפתחת את הכשרונות שלנו אלא גם ממשיכה לאתר את השחקנים הצעירים המוכשרים ביותר בישראל. מייקל התאמן איתנו תקופה קצרה בתחילת העונה והמשכנו לעקוב אחר ההתקדמות שלו. למייקל היתה עונה מצויינת במדי קביליו יפו שהחמיצה במעט את העלייה. ברצוני להודות למכבי קביליו יפו על המקצוענות שגילו במהלך המשא ומתן להעברתו של מייקל אלינו. ברוך הבא למכבי מייקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully