וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תדרוש 4 מיליון יורו בלבד על וידאר קיארטנסון

3.6.2018 / 10:05

בעקבות העונה הפושרת של האיסלנדי והעובדה שלא זומן לסגל הנבחרת למונדיאל, בקבוצה קיזזו את סעיף השחרור שלו ב-50 אחוז, כך שבקושי ימכרו אותו ברווח. מכבי תל אביב מקווה לסגור עם אמאדור

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

לאור העונה הפושרת שלו והעובדה כי לא זומן לסגל נבחרת איסלנד לקראת המונדיאל, במכבי תל אביב החליטו לקזז את סעיף השחרור של וידאר קיארטנסון ב-50 אחוז ולהעמיד אותו על 4 מיליון יורו. בעבר, היתה התעניינות בקיארטנסון ואפילו נעשו גישושים כדי לרכוש אותו ממכבי תל אביב, אך הצהובים התעקשו על 8 מיליון יורו, סעיף השחרור של קיארטנסון שכזכור נרכש ב-3.75 מיליון יורו. במכבי תל אביב מבינים כעת כי אין שום סיכוי לקבל על האיסלנדי את הסכום עליו חלמו מאז שרכשו אותו ממאלמו והם יסתפקו במחצית.

עוד בנושא

הבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור מועמד להצטרף למכבי תל אביב
אובארוב יעזוב? מאמן השוערים קלפקיס: "מכבי ת"א התחנה הבאה"
ולאדן איביץ' הוצג כמאמן מכבי תל אביב: "מקווה שראיקוביץ' יישאר"

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. טל לוי
מכבי תל אביב בקושי תרוויח עליו. קיארטנסון/טל לוי

הבעיה של מכבי תל אביב עם קיארטנסון היא לא רק הסכום הנדרש כדי למכור אותו, אלא העובדה שהוא מחזיק בחוזה בגובה של מיליון יורו נטו לעונה הבאה. במכבי תל אביב רוצים למכור את השחקן, לחסוך את השכר העצום שלו ולהכניס כסף על כרטיסו שיעבור לטובת רכישת שחקנים, אם אופ"א תאשר למכבי תל אביב לעשות זאת.

בתוך כך, במכבי תל אביב ממשיכים לעבוד על בניית הקבוצה לעונה הבאה וכפי שפורסם אתמול (שבת) הכוונה היא לצרף שני בלמים זרים, אחד מהם הפורטוגלי ז'איר אמאדור. הבלם הפורטוגלי פתח גם אתמול במשחק של הואסקה שכבר הבטיחה את עלייתה ללה ליגה ושוב כבש שער שהעלה את מאזנו כבלם לארבעה שערים. במכבי תל אביב מקווים שהבלם יקבל את הצעת הקבוצה ויחתום, למרות שהוא מעורר התעניינות גדולה מקבוצות רבות בליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully