וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור מועמד להצטרף

2.6.2018 / 14:10

הבלם בן ה-28, שלא החמיץ העונה משחק בהואסקה, כבש שלושה שערים וסייע לה להעפיל לליגה הבכירה בספרד, מסיים את חוזהו ועשוי להגיע לישראל. הצהובים מעוניינים לצרף שני בלמים זרים

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים להצגתו של ולאדן איביץ' כמאמן מכבי תל אביב

האם מכבי תל אביב מתקרבת להחתמת זר ראשון בעידן ולאדן איביץ'? לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים מנהלים מגעים עם הבלם ז'איר אמאדור, שהיה שותף לעלייה ההיסטורית של הואסקה לליגה הבכירה בספרד ומסיים את חוזהו בסוף החודש. לאחר שחרורו של ז'אן סילבן באבין, הצהובים מעוניינים לצרף שני בלמים זרים ועוקבים אחר ז'איר כבר תקופה ארוכה. עדיין לא ברור אם טל בן חיים ימשיך בקבוצה, כשלאיתן טיבי יש חוזה לעונה הבאה אבל ייתכן שיובהר לו כי יתחיל כבלם שלישי.

עוד בנושא:
ולאדן איביץ' הוצג כמאמן מכבי תל אביב: "האתגרים שכנעו אותי להגיע"
מכבי תל אביב: ננאד קובאצ'ביץ' וחריסטוס קלפקיס צפויים להגיע עם ולאדן איביץ'
חריסטוס קלפקיס: "מכבי תל אביב זו התחנה הבאה", האם אובארוב יעזוב?
יוצא למונדיאל: פרדראג ראיקוביץ' בסגל הסופי של נבחרת סרביה

ז'איר אמאדור שחקן הואסקה. אתר רשמי הואסקה, אתר רשמי
פריחה מאוחרת. ז'איר אמאדור/אתר רשמי, אתר רשמי הואסקה

מדובר בבלם שהפך למקצוען רק בגיל 26, כאשר הצטרף להואסקה בליגה השנייה. הוא אמנם נולד בליסבון ונחשב לפורטוגלי, אך לא הכיר את הוריו שהיו במקור מקייפ ורדה ואומץ על ידי משפחה ספרדית שהתמקמה בוויינואבה דה לה סרנה. ז'איר צמח במחלקת הנוער של ויינובנסה, שיחק בקבוצה הבוגרת והושאל להרנן קורטס ומיאחדס, לפני שהגיע ב-2015 לקבוצת המילואים של לבנטה וסייע לה להעפיל לליגה השנייה. רק ב-2016, כאמור, קיבל חוזה בליגה השנייה, תפס מקום בהרכב של הואסקה והעונה היה אחד השחקנים החשובים של הקבוצה, כשחקן השדה היחיד שפתח בכל 41 המחזורים וגם תרם שלושה שערים.

למרות התרומה המשמעותית וההערכה לה זכה, חוזהו של ז'איר לא הוארך והוא לא ימשיך עם הואסקה לליגה הראשונה. במקביל למכבי תל אביב, הוא מחזיק בכמה הצעות מהליגה השנייה בספרד. מדובר בבלם גבוה (1.90 מ'), אתלטי וחזק שמצטיין במשחק הראש. למרות הנוכחות הפיזית שלו, העונה הוא ספג רק שני כרטיסים צהובים ולא הורחק בארבע השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully