וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריסטוס קלפקיס: "מכבי תל אביב זו התחנה הבאה", האם אובארוב יעזוב?

1.6.2018 / 18:13

מאמן השוערים אישר בראיון ביוון את הפרסום בוואלה! ספורט, לפיו הוא מצטרף לצוות של המאמן הסרבי: "החלטתי ללכת בעקבות איביץ', יש בינינו יחסים קרובים". מאמן השוערים עשוי לעזוב

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב מתחילה את עידן ולאדן איביץ', שישלים בימים הקרובים את הרכבת הצוות שלו. כפי שפורסם אמש (חמישי) בוואלה! ספורט, אל איביץ' ועוזרו מימי פאוק סלוניקי, מילוש וסלינוביץ', יצטרפו גם ננאד קובאצ'ביץ' האחראי על המערך הפיזיולוגי ומאמן השוערים חריסטוס קלפקיס, שהתראיין היום לרדיו "מטרו ספורט" ביוון ואישר כי הוא מגיע לעבוד בישראל.

"אנחנו נגיע לישראל ב-14-15 ביוני, זו התחנה הבאה בקריירה שלנו ותהיה לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו", אישר קלפקיס. "למכבי תל אביב יש את מוקדמות הליגה האירופית ואנחנו צריכים להתכונן. ייקח זמן להתאקלם, אבל כדורגל הוא אותו דבר בכל מקום אז לא צריכה להיות בעיה. התנאים שם טובים מאוד".

קלפקיס התייחס לאיביץ' ואמר: "הוא אחד האנשים החשובים בחיי ולכן החלטתי ללכת בעקבותיו. אנחנו חולקים את אותה השקפת עולם לגבי כדורגל, שמרנו על יחסי אמון ואנחנו מאוד קרובים. היינו יחד מההתחלה, מצאנו כימיה אחד עם השני. אפשר להגיד שיש כאן המשכיות למה שעשינו בפאוק".

עדיין לא ברור איך יעבוד הציוות של קלקפיס עם מאמן השוערים הנוכחי שורה אובארוב שעשוי לעזוב או לעבור לעבוד במחלקת הנוער. כזכור, אובארוב כבר היה בסיטואציה דומה כאשר ליטו וידיגאל הביא עמו את מאמן השוערים הפורטוגלי ויטור פריירה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: ננאד קובאצ'ביץ' וחריסטוס קלפקיס צפויים להגיע עם ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ' הוצג כמאמן מכבי תל אביב: "האתגרים שכנעו אותי להגיע"

חריסטוס קלפקיס עם ולאדן איביץ'. מתוך האתר הרשמי של פאוק סלוניקי, מערכת וואלה!
בקרוב הם שוב ביחד. קלפקיס ואיביץ'/מערכת וואלה!, מתוך האתר הרשמי של פאוק סלוניקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully