וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' הוצג כמאמן מכבי תל אביב: "האתגרים שכנעו אותי להגיע"

31.5.2018 / 15:00

עידן חדש בקרית שלום: המאמן הסרבי שזכה בגביע עם פאוק סלוניקי, הוצג כמחליפו של ג'ורדי קרויף: "צפיתי בהרבה משחקים של הקבוצה בחודשיים האחרונים, מקווה שראיקוביץ' יישאר"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

עידן חדש במכבי תל אביב: ולאדן איביץ' הוצג היום (חמישי) כמאמן הקבוצה, והוא מחליף בתפקיד את ג'ורדי קרויף שעזב אחרי שש עונות בצהוב. המאמן הסרבי (41), לשעבר בפאוק סלוניקי, יגיע לקבוצה עם בן ארצו מילוש וסלינוביץ' כמאמן, אך האחרון לא ייקח חלק היום במסיבת העיתונאים ויוצג רק בעתיד. איביץ' הוא המאמן הסרבי השני של סגנית האלופה בעונות האחרונות אחרי שסלבישה יוקאנוביץ' עבד בקבוצה בתחילת עונת 2015/16.

איביץ' בן ה-41 אימן את קבוצת הנוער של פאוק סלוניקי בין השנים 2013 ל-2016 ובמרץ 2016 קיבל את קבוצת הבוגרים עקב עזיבתו של איגור טידור. איביץ' זכה עם פאוק בגביע היווני ונשאר עד יוני 2017, אז עזב עם 58.57 אחוזי הצלחה ומאז לא אימן באף קבוצה. הוא הספיק לזכות בתואר מנג'ר העונה ביוון לשנת 2017 לפני שהוחלף על ידי אקס מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. בקריירת המשחק שלו הוא שיחק בפרטיזן בלגרד, בורוסיה מנשנגלאדבך, א.א.ק. אתונה, אריס סלוניקי ופאוק סלוניקי. הוא גם רשם שמונה הופעות במדי נבחרת סרביה ומונטנגרו בין השנים 2001 ל-2004.

עוד בנושא

היכרות עם ולדימיר איביץ', המאמן הסוער החדש של מכבי ת"א
מכבי תל אביב מציגה: קיצוץ דרמטי בחוזים ותמריץ כספי חדש
לא יחזור: הבלם יגור פיליפנקה צפוי לסיים את דרכו במכבי תל אביב

המנכ"ל בן מנספורד פתח ואמר: "ג'ק אנגלידיס, מיטש גולדהאר ואני נפגשנו עם כמה מאמנים והסכמנו שוולאדן הוא האיש הנכון להוביל את הקבוצה קדימה. הוא אמביציוזי, נחוש ולמרות שהוא בתחילת דרכו, כבר הוכיח את עצמו בפאוק סלוניקי. אנחנו מאמינים שהאיכויות שלו יעזרו לו להוביל את מכבי להצלחות".

היו"ר ג'ק אנגלידיס סיפר: "מיטש מאוד התרשם מוולאדן, בראיון נוצר ביניהם קשר טוב מאוד. כולנו הסכמנו שהוא האיש הנכון".

ולאד איביץ' מאמן מכבי תל אביב מוצג. קובי אליהו
ברוך הבא. איביץ'/קובי אליהו

ולאדן איביץ'

על ההגעה למכבי תל אביב: "בעונה שעברה הייתי בלי קבוצה והייתה לי הזדמנות לעקוב אחרי ליגות שונות. אחרי שהתחילו השיחות עם מכבי תל אביב הבנתי שזה אתגר מאוד מעניין עבורי, משהו שאני רואה בו צעד טוב לקריירה שלי".

על המטרות: "אני מכיר את מכבי תל אביב הרבה שנים, זה המועדון הכי גדול בישראל, הוא זכה בהרבה תארים ויש הרבה אוהדים. אני יודע מה האתגרים וזה מה שהביא אותי לפה. בחודשיים האחרונים צפיתי בהרבה משחקים של הקבוצה, יש לי מידע על כל השחקנים, על המושאלים. עכשיו אנחנו עומדים בפני תקופה בה נצטרך לקבל החלטות חשובות בנוגע לעונה הבאה. יש הרבה שחקנים טובים, הרבה שחקנים מעניינים שהיו בהשאלה.ממה שראיתי בחודשיים האחרונים יש שחקנים איכותיים, אפשר להשיג יותר מהעונה הקודמת".

על ג'ורדי קרויף: "לא דיברתי איתו, אבל אני אשמח להיפגש איתו אם יימצא הזמן. המאמן הקודם הוא תמיד המקור הכי טוב למידע".

על בן ארצו, פרדראג ראיקוביץ': "הוא שחקן של מכבי תל אביב, אני מכיר אותו, צפיתי בו הרבה. אני מקווה שהוא יוביל את סרביה להצלחה במונדיאל ואני מקווה שהוא יישאר איתנו".

על התקופה הקרובה: "הדבר החשוב כרגע הוא לעבוד על ההכנה. התקופה מעכשיו עד המשחק הראשון היא חשובה מאוד. נצטרך ללמוד לשחק כקבוצה ואני בטוח שאם כולם ינועו ביחד לכיוון של אותה מטרה, נעמוד באתגרים".

על הכדורגל שבו הוא מאמין: "כשאתה בקבוצה כמו מכבי תל אביב ויש לך מטרות גדולות, אתה צריך לשחק כדורגל התקפי. אתה צריך לבחון את חומר השחקנים ולהחליט. נרצה לשחק כדורגל התקפי וחיובי, אבל הדבר החשוב הוא לנצח".

על שחקני הבית: "אני יודע שבמכבי יש אקדמיה טובה, שקבוצת הנוער זכתה באליפות. יש הרבה צעירים שהושאלו לקבוצות אחרות בליגת העל ועשו עונה טובה. אני תמיד רוצה לתת הזדמנות לצעירים - אם מגיע להם. יחד עם זאת, בכדורגל צריך איזון בין צעירים לשחקנים עם ניסיון".

עוד באותו נושא

המחושל: ולאדן איביץ' מגיע למכבי תל אביב אחרי קדנציה סוערת ומוצלחת בפאוק

לכתבה המלאה
ולאד איביץ' מאמן מכבי תל אביב מוצג. קובי אליהו
איביץ' ומנספורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully