וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת לרכוש את מייקל צ'ילאקה ממכבי קביליו יפו

14.1.2018 / 16:58

הצהובים מעוניינים בבלם בן ה-18 לו יש אם ישראלית ואב ניגרי. לאחרונה הוא הוצע למועדונים באירופה, גם עירוני קרית שמונה ומ.ס. אשדוד הביעו בו עניין וכבר פנו לקבוצתו

מייקל צ'ילאקה מכבי קביליו יפו. דליה שטייגמן,
מייקל צ'ילאקה מכבי קביליו יפו/דליה שטייגמן

מכבי תל אביב מעוניינת לרכוש את בלם מכבי יפו קביליו מייקל צ'ילאקה. השחקן בן ה-18 מאוד מעניין את הצהובים שרואים בו השקעה עם הרבה פוטנציאל לעתיד. צ'ילאקה החל לשחק כבר העונה, על אף גילו הצעיר, בקבוצה הבוגרת של מכבי יפו קביליו בליגה א' דרום והוא כבר צד את עיני הסקאוטים של הקבוצות בליגת העל. יוסי מזרחי ממ.ס. אשדוד מעוניין לצרפו. גם בקרית שמונה הגישו הצעה ליפו על השאלה עם אופציה לקנייה. נודע כי גם הפועל באר שבע ומכבי פתח תקווה מגלות עניין.

השחקן הוא בן לאב ניגרי ואמא ישראלית ולצד העובדה שהוא גדל כבלם, היכולות האתלטיות שלו סייעו למאמנים ביפו לעשות לו הסבה לא פעם לעמדת המגן הימני. באחרונה החלו גורמים שונים להציע את צ'ילאקה גם לקבוצות באירופה, אך כאמור מכבי תל אביב מאוד רוצה את השחקן ובשבוע שעבר הוא אפילו נבחן במשך יומיים בקבוצת הנוער של המועדון. מאחר שמדובר בשחקן הניחן בכושר גופני מצוין, הוא משחק מזה כחודש בימי ששי עם הבוגרים של מכבי יפו ובשבתות בקבוצת הנוער.

גורם במכבי תל אביב אישר כי השחקן מאוד מעניין את הקבוצה והיום אף נערכה פגישה כדי לנסות ולסכם בין המועדונים על רכישת הכרטיס שלו. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער פטריק ואן ליוון שעקב אחרי השחקן, היה בפגישה ומעוניין לקדם את העסקה. מדובר באחד הנכסים המשמעותיים של מכבי יפו כך שהמועדון בעל התקציב הצנוע ירצה למקסם את הרווח עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully