וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין של האיגוד דחה את הסדר הטיעון עם גלן רייס ג'וניור

8.5.2018 / 10:15

אחרי שהיועץ המשפטי של האיגוד עו"ד טל אור הגיע להסדר עם נציגיו של שחקנה המשוחרר של הפועל חולון, בית הדין לא קיבל את העסקה ודרש לקיים דיון משמעתי שייערך בימים הקרובים

one

בית הדין של איגוד הכדורסל דחה את הסדר הטיעון בין היועץ המשפטי של האיגוד, עו"ד טל אור, לנציגיו של שחקנה המשוחרר של הפועל חולון גלן רייס ג'וניור וקבע דיון שייערך בין הצדדים בימים הקרובים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט שלשום, היועץ המשפטי הגיע להסדר לפיו רייס ג'וניור יורחק לשלושה משחקים בפועל ולחמישה משחקים על תנאי ואם יחזור לשחק בישראל ירצה בפני מחלקות נוער כחלק מעונשו, אלא שכאמור בית הדין לא קיבל את העסקה ודרש לקיים דיון משמעתי.

כזכור, בחודש שעבר תקף רייס ג'וניור את שחקן קבוצתו גיא פניני בחדר ההלבשה לאחר ההפסד לגלבוע/גליל ובחולון מיהרו לשחררו בשל התנהגותו. כעבור פחות משבוע החלה קבוצת עירוני נהריה להתעניין בצירוף השחקן האמריקאי, והסגולים, שלא היו מעוניינים שיחזור לארץ, הגישו תלונה נגדו באיגוד הכדורסל על תקיפתו של פניני. בשבוע שעבר החלו גורמים שונים בחולון, בינהם המאמן דן שמיר, לבחון אפשרות של החזרתו של השחקן לקבוצה, מהלך שירד מהפרק בשלב זה בשל התנגדותו של הבעלים שלמה אייזיק.

עוד בנושא:

נחתמה עסקת הטיעון: גלן רייס ג'וניור הורחק משלושה משחקים בפועל
אנג'ל רודריגס: "לברק יש חלק גדול בהצלחה". פלג: "אנחנו עדיין מקום אחרון"
האזינו לספאחיה צורח ומשתולל: "אתם לא ראויים ללבוש את הגופייה הצהובה"

שחקן הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. ברני ארדוב
דיון בין הצדדים בימים הקרובים. גלן רייס ג'וניור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully