וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'ל רודריגס: "לברק יש חלק גדול בהצלחה". פלג: "אנחנו עדיין במקום האחרון"

8.5.2018 / 10:01

מכבי חיפה השלימה ניצחון שני ברציפות והתקרבה לקו האדום. עם זאת המאמן נשאר צנוע: "אני מנסה להגיע לשחקנים דרך הלב והראש". במועדון מפרגנים ליבזורי ומקווים להביא 4,000 צופים נגד נס ציונה בשישי

one

רק לפני חמישה ימים נראה היה שמכבי חיפה תסיים את העונה הנוכחית עם הכרטיס לליגה השנייה, כשהייתה במרחק שלושה ניצחונות מהקבוצה שמעל הקו האדום, אלא שאמש (שני) השלימו הירוקים ניצחון שני תוך 72 שעות כשגברו 79:92 על מכבי ראשון לציון בחוץ, וכעת הם נמצאים רק משחק אחד מעירוני נהריה. גיבורי הניצחון אמש היו אנג'ל רודריגס שהפציץ 31 נקודות, מתוכן 27 במחצית השנייה, ודגן יבזורי שרשם שיא עונה עם 18 נקודות.

"ציפיתי שננצח, באנו ונלחמנו מההתחלה", סיפר רודריגס בסיום, "ראשון ברחה בהתחלה אבל חזרנו, ציפיתי שננצח והיום תפסתי את היד החמה, המשכתי להיות אגרסיבי, אבל לדעתי המהלכים הגדולים היו של השחקנים האחרים, באומן חטף כדור גדול, דוגי קלע שתי שלשות גדולות, וורקמן לקח ריבאונדים, זה היה מאמץ קבוצתי. נלחמנו כל המשחק. אני צריך לתת לברק המון קרדיט, כי הוא בא, אף אחד לא רצה לבוא לסיטואציה הזאת, ואני מכבד אותו על זה. הוא בא עם גישה חיובית, הוא עודד אותנו, הוא לא נלחץ ולא מפחד במהלך המשחק. זה עוזר לנו הרבה, יש לו חלק גדול בהצלחה שלנו עכשיו. אני לא הייתי אומר שהוא הביא את האמונה, כי האמונה באה עם הניצחונות, אבל הוא הביא לנו גישה נכונה, הוא כל הזמן אומר - חברים, צריכים להלחם עד הסוף, לסיים עם כבוד, הוא לא בא כדי לעשות את זה מסובך מדי, רק שנסיים בגישה חיובית וזה היה מאוד משמעותי עבורנו".

עוד בנושא:

ספאחיה צרח על שחקני מכבי תל אביב: "אתם לא ראויים ללבוש את הגופייה הצהובה"
הדיון בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים הגיע למבוי סתום
הפועל תל אביב: "מתנצלים בפני משפחת שלף, אנשי ערוץ הספורט התסיסו"

דגן יבזורי, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הגיע בזמן למאני טיים? דגן יבזורי/אדריאן הרבשטיין

למרות הניצחון, המאמן ברק פלג נשאר עם הרגליים על הקרקע: "אנחנו צריכים לשמור על צניעות כל הזמן, גם אם היינו במקום הראשון, בטח במצבנו. אני לא יכול להתחייב על מה יהיה, ואני אומר את זה לשחקנים, אנחנו רק רוצים להשאיר הכל על המגרש, הם מקריבים מהדקות שלהם, אני פוגע במה שהם היו רגילים, אבל כשאתה מגויס למען המטרות, זה עוזר לי לעשות את הדברים בקלות. אנחנו עדיין מקום אחרון. אין לי הרבה יכולת להשפיע, קשה לי להכניס דברים מקצועיים שאני מאמין בהם, אין אימונים כמעט, אני מנסה להגיע לשחקנים דרך הלב והראש, לשכנע אותם שתמיד יש על מה לשחק, צריך לכבד את המקצוע שלך ובסוף זוכרים איזה שחקן היית".

על היכולת הטובה של דגן יבזורי מאז שהגיע אמר פלג: "אני מכיר את דגן איזה יום חצי, יש לנו עבר, הווה ואני מקווה גם עתיד. אני יודע מה הוא יכול לתת, אני יודע כמה הניסיון שלו חשוב, יש לי איתו חיבור שאנחנו לא צריכים לדבר הרבה, אני חושב שאני יכול להרוויח ממנו. משחק קודם זה היה עודד ברנדווין, ולפני זה היה זאק גרהאם, אני מאוד ענייני, ואני צריך את השחקנים שביום נתון נמצאים איתנו".

בחיפה עושים מאמצים גדולים כדי למלא את רוממה לקראת המשחק החשוב נגד עירוני נס ציונה ביום שישי הקרוב, וקבעו מחיר אחיד לכרטיס - 40 שקלים. התקווה היא שלמעלה מ-4,000 ירוקים יצרו אווירה ביתית במשחק שבסיומו עשויה הקבוצה לעלות מעל הקו האדום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully