וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "מתנצלים בפני משפחת שלף, אנשי ערוץ הספורט התסיסו"

7.5.2018 / 17:27

הנהלת האדומים פרסמה הודעת התנצלות בפני משפחת שלף: "לעמי ואורי זכויות רבות במועדון", ותקפה: "אנשי ערוץ הספורט ביצעו תנועות מגונות וקראו קריאות מתגרות כלפי הקהל"

יוסי ציפקיס

עדכון ראשון: 08:05

התקופה הטובה שעוברת על הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (ראשון) עם ניצחון ביתי 81:86 על הפועל ירושלים. האדומים שלטו במשחק לאורך שלבים ארוכים, אך ראו כיצד האלופה מוחקת 16 נקודות הפרש וקובעת שיוויון, פחות מ-3 דקות לסיום. אלא שאז שתי שלשות גדולות של אדריאן בנקס ורביב לימונד שמו את החותמת על הניצחון. הגיבורים של המשחק עבור הקבוצה היו בנקס, שקלע 22 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים, שיא קריירה בישראל, וטיי מקי שהוסיף ערב מצוין עם 15 נקודות ב-16 דקות.

עוד בנושא

צפו בהפועל תל אביב גוברת 81:86 על הפועל ירושלים
המאבטחים מנעו עימות בין אוהדי הפועל תל אביב לגור שלף

הנהלת הפועל תל אביב פרסמה הודעת התנצלות בגין תקרית שלף, בה נכתב: "הנהלת הפועל תל אביב מתנצלת בפני משפחת שלף על הקריאות שהופנו על ידי מספר קטן של אוהדים. לעמי ואורי שלף ז"ל זכויות רבות בהפועל תל אביב וגורלם נקשר בגורל הקבוצה לנצח. הנהלת המועדון תעשה ככל יכולתה על מנת שמראות כאלו לא יחזרו. יחד עם זאת, אנו מצפים מבעלי תפקידים לשלוט ברגשותיהם. לצערנו, חלק מאנשי ערוץ הספורט היוו גורם מרכזי בהתססת הרוחות תוך שהם מבצעים תנועות מגונות וקוראים קריאות מתגרות כלפי הקהל. אנו מצפים גם מקברניטי הערוץ לבחון את התנהלות צוות השידור".

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. יוסי ציפקיס
ייענשו? אוהדי הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

כזכור, בצל החגיגות של הניצחון השישי בשמונת המשחקים האחרונים, התרחשה תקרית מכוערת בסיום המשחק שהעיבה קצת על הניצחון. בשעה שניב רסקין וגור שלף, ששידרו את המשחק בערוץ הספורט, התארגנו להקליט את סיום המשחק, החלו כמה מאוהדי הפועל תל אביב שיושבים ביציע האולטארס שמאחורי הסל לקלל את שלף בקללות אישיות ופוגעניות, כשלטענת חלק מאנשי ערוץ הספורט הזכירו את אחיו המנוח אורי ז"ל, מנהל הפועל תל אביב עד לכתו בטרם עת. שלף החל להתקרב לעבר האוהדים במהירות, כשאנשי הפועל תל אביב מנסים לעצור אותו, ובתגובה החלו מספר רב של אוהדים מהיציע לרדת לעברו. התערבות מהירה של כוחות האבטחה מנעה תקרית אלימה ומגע פיזי.

"אם לא היינו שם, היה נוצר מגע בין שלף לאוהדים, וזה לא היה נגמר בטוב", סיפר אחד המאבטחים בסיום לאנשי הפועל תל אביב, "זה נוצר משום מקום, פתאום נהיה בלאגן שלם". שלף עצמו היה נסער מאוד בסיום כשהוא מלווה על ידי רסקין ואנשי ערוץ הספורט. משקיף המשחק, שלמה סביה, סיפר כי יציין את מה שראה בדוח, כשלדבריו היו "דין ודברים" בין הצדדים, אך לא נוצר מגע פיזי, וכעת נראה האם יחליט היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל לחקור את הנושא.

"זה המשחק הכי טוב שלי בשנתיים האחרונות, רציתי להית יותר אקטיבי, שיחקנו מול קבוצה תחרותית ואני רוצה להגיע מוכן לפלייאוף", אמר בנקס המאושר. "עד השלשה בסוף לא לקחתי זריקה כמה דקות, אמרתי שאם אני אקבל מרווח אני אקח זריקה, לא משנה אם אני אקלע או לא, כולם ציפו שאזרוק ואני כל כך שמח שזה נכנס. אכזבתי לא מעט אנשים בדרבי, אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מעונה שעברה, אני רוצה להביא הכי טוב שאני יכול, זה הזמן שאנחנו צריכים להתעלות. הפיינל פור עדיין במרחק גדול מאוד, אנחנו לוקחים את זה צעד אחרי צעד, ואנחנו כעת בצעד השני, אנחנו רוצים לבוא במומנטום טוב לפלייאוף".

  • עוד באותו נושא:
  • גור שלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully