וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 81:86 את הפועל ירושלים, אדריאן בנקס הצטיין

הגארד להט עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים והוביל את מסע ההתאוששות של הפועל תל אביב לאחר ההפסד בדרבי. הפועל ירושלים אמנם ניפקה קאמבק ענק לעיני אמארה סטודמאייר, אך ספגה הפסד שני בשלושה משחקים

יוסי ציפקיס

בווידיאו: תקציר הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל ירושלים

הפועל תל אביב התאוששה הערב (ראשון) מן ההפסד בדרבי העירוני למכבי תל אביב. זאת לאחר שהחבורה של דני פרנקו ניצחה 81:86 את הפועל ירושלים במשחק המרכזי של המחזור ה-29 בליגת העל בכדורסל. הפועל ירושלים מנגד, לא הצליחה להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון על מכבי אשדוד, וספגה הפסד שני בשלושה משחקים. זאת למרות שאמארה סטודמאייר, אחד מבעלי הקבוצה צפה בעניין רב מן היציעים בדרייב אין.

המשחק התנהל בצורה הכי דרמטית שרק אפשר, אחרי מחצית ראשונה צמודה הפועל תל אביב ברחה לפער דו ספרתי ברבע השלישי. רבע האחרון הפועל תל אביב ניפקה ריצה של 2:18 ושלשה של סטרטוס פרפרוגלו קבעה 75:71. הפועל תל אביב הגיבה בשתי שלשות של אדריאן בנקס (ערב מצוין של 22 נקודות ו-8 ריבאונדים) ודהרה אל הניצחון. בנקודת הזמן הזאת, להפועל תל אביב יש סיבות לאופטימיות לקראת הפלייאוף, האלופה צריכה שוב לחשוב על דרכים לתיקון הליקויים.

שחקני הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
שחקני הפועל תל אביב חוגגים ניצחון גדול/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

רבע 1

הפתיחה הייתה צמודה כששלשה של בר טימור העלתה את ירושלים ל-9:14. אבל רביב לימונד הוביל קאמבק של הקבוצה הביתית והעלה את הפועל תל אביב ל-16:19. תומר גינת סיים מתפרצת והטיס את הקבוצה הביתית ל-17:22. שלשה של טיי מקיי עם הבאזר העניק להפועל תל אביב יתרון מבטיח של 17:26.

בר טימור, שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
בר טימור מחפש מסירה/יוסי ציפקיס

רבע 2

ירושלים הראתה סימני חיים עם החזרה לפרקט ועוד שלשה של בר טימור צימקה ל-25:29 לקבוצה הביתית. ירושלים המשיכה להתקרב וסל של פרפרוגלו קבע 31:33 להפועל תל אביב שהגיבה מיד עם שלשה של אדריאן בנקס. שלשה של טוני גפני העמידה את התוצאה במחצית על 37:42 לזכות הפועל תל אביב

ג'רל מקניל, שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ג'רל מקניל תופס אוויר/יוסי ציפקיס

רבע 3

הפועל תל אביב פתחה את החצי השני של המשחק עם עוד ניסיון בריחה כשסל של אדריאן בנקס קבע 38:46. סל של רביב לימונד הקפיץ את הלבנים לפער דו ספרתי - 41:51. היתרון של הפועל תל אביב כבר הגיע ל-13 (41:54) אבל ירושלים הגיבה במיני קאמבק וצימקה ל-47:54. דני פרנקו הזעיק פסק זמן ממנו הפועל תל אביב שוב חזרה עם מומנטום ושלשה של טיי מקיי הקפיצה ל-47:60 ביתי. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות: 52:65 להפועל תל אביב

אמארה סטודמאייר, מבעלי הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
בא לבחון את היכולת של הפועל ירושלים. אמארה סטודמאייר/יוסי ציפקיס

רבע 4

הפועל תל אביב המשיכה לשלוט גם בתחילת הרבע האחרון ונקודות של בנקס מקו העונשין קבעו 55:71 לזכות הקבוצה הביתית. ירושלים לא אמרה נואש ומאמץ משותף של ג'רון דייסון וסטרטוס פרפרוגלו הטיס את ירושלים לריצת 0:11 וצימק את התוצאה ל-68:73 בלבד. אדיראן בנקס קלע שתיים מהקו, אבל ליאור אליהו שוב צימק לחמש הפרש בלבד - 75:70. סטרטוס פרפרוגלו השלים ריצת 2:18 של הפועל ירושלים והשווה ל-75:75. הפועל תל אביב הגיבה בשתי שלשות של בנקס ולימונד וטיפסה ל-75:81. סל של מקניל קבע 76:83 דקה לסיום והפעם הקהל של הפועל תל אביב החל להרגיש את הניצחון. תוצאת סיום: 81:86 להפועל תל אביב, אדריאן בנקס עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים.

קלעו להפועל תל אביב: אדריאן בנקס 22 נקודות (6 מ-9 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, טיי מקי 15, רביב לימונד 13, ג'רל מקניל 13 ו-5 ריבאונדים, מאט הווארד 9, טוני גפני 7 ו-7 ריבאונדים, רפי מנקו 4, תומר גינת 3 ו-6 ריבאונדים. דניאל איידן (04:18 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: סטראטוס פרפרוגלו 17 נקודות (4 מ-8 לשלוש), ג'רום דייסון 16 ו-5 ריבאונדים, רונלד רוברטס 12 ו-8 ריבאונדים, בר טימור 10, טרנס קינזי 8, ליאור אליהו 6, יותם הלפרין 5 ו-5 אסיסטים, ריצ'רד האוול 5, קיילין לוקאס 2. רם אליאספור (03:52 דקות) שותף, אך לא קלע.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו/יוסי ציפקיס
ג'רום דייסון שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
ג'רון דייסון/יוסי ציפקיס
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
רביב לימונד בפעולה/יוסי ציפקיס
ג'רל מקניל שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ג'רל מקניל יוזם מהלך התקפי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully