וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הניצחון על הפועל ירושלים: נמנע עימות בין אוהדי הפועל תל אביב לגור שלף

6.5.2018 / 23:06

אוהדי הפועל תל אביב קיללו את שדר ערוץ הספורט ששימש כפרשן בדרייב אין, הוא בתגובה התקרב אליהם וכתוצאה מכך נוצרה התקהלות. פעולה מהירה של המאבטחים מנעה עימות בין הצדדים

יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ניצחה הערב 81:86 את הפועל ירושלים במשחק המרכזי במחזור ה-19 של ליגת העל בכדורסל. בסיום המשחק, בשעה שאנשי ערוץ הספורט התארגנו להקליט את קטעי המעבר לקראת המשך שידורי הערוץ, נעמד הפרשן גור שלף בסמוך ליציע אוהדי הפועל תל אביב. האוהדים קיללו את שלף והוא התקרב אליהם בשלב הזה, מה שגרם להתקהלות מהירה של אהדים במקום. כתוצאה מכך הגיעו המאבטחים על מנת לחצוץ בין הצדדים ונמנע עימות בין שלף לבין האוהדים. יש לציין כי לא נוצר מגע פיזי בין שלף לבין האוהדים.

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 81:86 את הפועל ירושלים, אדריאן בנקס הצטיין
ליגת העל: מכבי אשדוד הביסה 67:92 את גלבוע/גליל, טריפל דאבל ללונג
המתווה בין ארגון השחקנים למנהלת הליגה: חוק רוסי עם שישה זרים

גור שלף, ניב רסקין, ערוץ הספורט. יוסי ציפקיס
המאבטחים התערבו. גור שלף בדרייב אין/יוסי ציפקיס
מאבטחים, היכל דרייב אין. יוסי ציפקיס
מאבטחים בדרייב אין/יוסי ציפקיס

בנוגע למשחק עצמו מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו נשמע מרוצה למדי ואמר: "לא ידעתי למה לצפות, אני חייב להודות שלא היה לנו יותר מדי להכין את המשחק הזה. במשחק נגד קבוצה כמו הפועל ירושלים עם כל כך הרבה כלים, צריך לבוא עם דברים שיאפשרו לך להתמודד איתם יותר טוב. תומר לא התאמן עד היום בצהריים, מאט לא מתאמן, אז לא יכולנו לבוא מוכנים, עשינו את הדברים שאנחנו עושים בדרך כלל. שמרנו טוב לאורך רוב המשחק, כל עוד שהמשחק הזה היה משחק סטנדרטי, עשינו עבודה טובה מאוד, וכשהם הלכו להרכב התאבדות, לא הגבנו מספיק טוב. שמח שכשהם הצליחו לחזור לשיוויון, היינו בוגרים ואני שמח.

בנוגע להמשך הדרך אמר פרנקו: "אני לא חושב שאנחנו צריכים להצהיר על כוונות. נצטרך לנצח משחקים בחוץ כדי לעלות הלאה, אנחנו הוכחנו שאנחנו לא קבוצה של בית, ויודעים לנצח בחוץ. יש לנו קבוצה שכולם בעניין, אפילו דניאל איידן שיחק היום. כל סנונית כזאת יכולה לבשר על אביב נעים".


כוכב המשחק אדריאן בנקס הוסיף: "זה המשחק הכי טוב שלי בשנתיים האחרונות, רציתי להית יותר אקטיבי, שיחקנו מול קבוצה תחרותית, אני רוצה להגיע מוכן לפלייאוף. עד השלשה בסוף לא לקחתי זריקה כמה דקות, אמרתי שאם אני אקבל מרווח אני אקח זריקה, לא משנה אם אני אקלע או לא, כולם ציפו שאזרוק. אכזבתי לא מעט אנשים בדרבי, אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מעונה שעברה, אני רוצה להביא הכי טוב שאני יכול, זה הזמן שאנחנו צריכים להתעלות. הפיינל פור עדיין במרחק גדול מאוד, אנחנו לוקחים את זה צעד אחרי צעד, ואנחנו כעת בצעד השני, אנחנו רוצים לבוא במומנטום טוב לפלייאוף".

אדריאן בנקס שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"המשחק הכי טוב בשנתיים האחרונות". בנקס/יוסי ציפקיס

מנגד, המאמן הפסיד עודד קטש אמר: "הצלחנו לחזור עם הרכב שלא תכננו לשחק איתו, זה היה סוג של ניסיון אחרון וזה עבד לנו, ואז עם קצת אנרגיות עשינו קצת עצירות. צריך להביא את האנרגיות האלה גם בהתחלה, אי אפשר להיכנס לבורות. לא שיחקנו טוב היום. מגיע להפועל תל אביב קרדיט, הם שיחקו טוב, נגעו בחולשות שלנו, לא נכנסנו טוב למשחק, וההגנה שלנו לא הייתה פה שלושה רבעים. חצי ראשון נשארנו למשחק לכמה דקות אבל לא באנו טוב, לא באנרגיות, לא התקפית ולא הגנתית, ניסיתי להכניס כמה דברים, אולי זה אשמתי. זה לא היה מספיק טוב. לבנות על קאמבק כזה, אי אפשר, צריך להיות הרבה יותר בשליטה, לא הגיע לנו לנצח. הבדק בית צריך להתחיל עם הצוות שלי, מה אנחנו עשינו לא נכון, ויעשו השחקנים טוב אם גם הם יבדקו מה הם עשו לא טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • גור שלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully