וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתווה בין ארגון השחקנים למנהלת הליגה: חוק רוסי עם שישה זרים

6.5.2018 / 16:55

ארבעה ימים לאחר ההכרזה על סכסוך העבודה, הצדדים נפגשו והושגה התקדמות עם מתווה לעונה הבאה, כאשר בונוס גדול יוענק לקבוצות שישתפו רק ארבעה זרים. ניר אלון: "אנחנו עוד רחוקים"

one

המגעים בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים חודשו היום (ראשון) בפגישה שנערכה בין נציגי ארגון השחקנים שמעון אמסלם וניר אלון ליו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל, מנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס, היועצים המשפטיים של שני הצדדים, והדירקטורים החיצוניים שמונו לוועדת המשא ומתן.

במנהלת הליגה הודיעו כי קיימת התקרבות גדולה בין הצדדים, ולאחר מכן הציג היו"ר פרנקל מתווה לפיו החוק הרוסי לא יימשך מעבר לעונת 2018/19, אך החל מהעונה הבאה הקבוצות יוכלו לרשום עד שישה זרים, זר אחד יותר ממה שיכלו העונה. קבוצות שיבחרו לרשום רק ארבעה זרים כל העונה, יזכו בבונוס גדול. חברי הדירקטוריון החלו בוויכוחים סביב הנושא, כאשר לא קיימת הסכמה כללית ללכת על מתווה זה, לאחר שכבר אושרה העמדה של ביטול החוק הרוסי בפגישה הקודמת. בארגון השחקנים סרבו להגיב לפרטים, אך היו"ר ניר אלון מסר: "אנחנו עוד רחוקים מאוד, מחר ניפגש שוב".

עוד בנושא

בדרך לעסקת טיעון: גלן רייס צפוי להיות מורחק לשלושה משחקים בפועל
נס ציונה צפוי להגיש ערעור על ההפסד בגן נר, שופטי המשחק הורדו מהמחזור

- יו"ר המנהלת שמואל פרנקל. יוסי ציפקיס
הפלונטר ייפתר? שמואל פרנקל/יוסי ציפקיס

כזכור, ביום רביעי האחרון הכריז ארגון השחקנים על סכסוך עבודה, מה שיאפשר לו לשבות החל מיום חמישי הבא, ה-17 למאי. בשני הצדדים סיפרו במהלך סוף השבוע כי הרצון הוא לא להשבית את הליגה, אלא להגיע לפיתרון מהיר במהלך השבוע הקרוב, שיוכל לעבור גם את דירקטוריון מנהלת הליגה וגם את ארגון השחקנים.

לאחר הישיבה בין הצדדים יתכנס דירקטוריון מנהלת הליגה כדי לדון בנושא, לשמוע עדכונים מפרנקל על דרישות ארגון השחקנים, ובדרכי ההתמודדות עם הסיטואציה. בין חברי הדירקטוריון קיים קונצנזוס על כך שהחוק הרוסי סיים את דרכו בליגת העל, וכעת הם רוצים לגבש תוכנית פעולה למקרה ואכן לא יצליחו להגיע לפיתרון.

בינתיים, מלבד תגובה קצרה מצידו של שחקן עירוני נס ציונה אלעד הופמן לאחר ישיבת השחקנים ביום רביעי האחרון, אף אחד משחקני ליגת העל לא הסכים להתייחס לנושא. בארגון השחקנים הורו לשחקני הליגה כי הם לא מחויבים לעשות כך, והשחקנים אכן בוחרים לשמור על שתיקה. אחד השחקנים אמר לוואלה! ספורט במהלך סוף השבוע: "אנחנו נמצאים פה בסיטואציה לא פשוטה. מצד אחד רוצים לשמור על מעמדנו, מצד שני אנחנו יודעים מאיפה אנחנו מקבלים כסף. אף אחד לא באמת רוצה לשבות".

(עדכון ראשון: 15:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully