וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה צפויה להגיש ערעור על ההפסד בגן נר, שופטי המשחק הורדו מהמחזור

6.5.2018 / 9:55

לאחר התייעצות במהלך סוף השבוע, החליטו הכתומים להגיש ערעור לאיגוד הכדורסל על ההפסד בגן נר 97:95, בגין פסילת הסל של טל דן וההחלטה שלא לשרוק עבירה טכנית נגד טל קרפלס. הסיכוי שיתקבל לא גבוה

one

עירוני נס ציונה צפויה להגיש הבוקר (ראשון) ערעור לאיגוד הכדורסל על תוצאת המשחק שלה נגד גלבוע/גליל ביום חמישי האחרון. כזכור, הכתומים הפסידו בגן נר 97:95 לאחר הארכה, כשההחלטה שבגינה הם מגישים את הערעור הייתה זאת שהגיעה בתום 40 הדקות. באיגוד הכדורסל צפויים לפסוק בעניין בימים הקרובים, כשספק אם יתערבו בתוצאה.

הקבוצה של נדב זילברשטיין יצאה להתקפה במצב של שיוויון 83:83, כשעל שעון המשחק 27.8 שניות, מה שהיה אמור להותיר 3.8 שניות לקבוצה היריבה לכל הפחות להתקפת נגד. במהלך ההתקפה כבה שעון הזריקות מסיבה לא ברורה, וסל הניצחון של טל דן נקלע כששעון המשחק הורה 0 שניות. לאחר התייעצות החליטה שלישיית השופטים לבטל את הסל ולהעניק את הכדור לגלבוע/גליל. בנס ציונה טוענים כי ההחלטה הזאת הייתה ההחלטה היחידה הרעה שיכלו לקבל, והם היו צריכים לקבל את הכדור מחדש עם 27.8 שניות, או מהרגע ששעון הזריקות כבה.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן חוגג. ברני ארדוב
יקבלו משחק חוזר? טל דן/ברני ארדוב

בנוסף, בסרט המשחק נראה כי פורוורד גלבוע טל קרפלס בעט בכדור המשחק לאחר הסל של טל דן, דבר שאליו השופטים לא התייחסו גם לאחר שצפו בהילוך החוזר במוניטור. בהודעה לעיתונות שהוציאו באיגוד השופטים, בעקבות מהלך דומה שביצע גלן רייס ג'וניור, הודיעו כי לא יקבלו התנהגות כזאת והיא מחייבת עבירה טכנית. הכתומים זועמים גם על החלטת השופטים לא לפסוק לזכותם שתי זריקות עונשין, לאחר שהוחלט כי המשחק לא נגמר בזריקה של טל דן.

בנוסף, לוואלה! ספורט נודע כי שלישיית השופטים מהמשחק - גילי כהן, אייל פוהרילס וגיא סימאני, ששובצו למשחקי היום ומחר בליגת העל, קיבלו הודעה במהלך סוף השבוע כי הם יוחלפו בשופטים אחרים. הוועדה המקצועית של איגוד השופטים תתכנס במהלך השבוע כדי לדון באירועי המשחק בגן נר, ומשם יוסקו המסקנות על דרך הטיפול, אם יוחלט כי שגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully