וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעסקת טיעון: גלן רייס ג'וניור צפוי להיות מורחק לשלושה משחקים בפועל

6.5.2018 / 8:24

נציגיו של הפורוורד ששוחרר מהפועל חולון קרובים להבנות עם היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל לפיו השחקן יורחק גם לחמישה משחקים על תנאי וירצה בפני קבוצות נוער אם ישוב לשחק בארץ. אנשי חולון יימנעו במצב זה מלהעיד על התקרית

צלמים זמניים מורשים

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, צפוי להגיע היום (ראשון) לעסקת טיעון עם נציגיו של גלן רייס ג'וניור בנוגע לאירוע תקיפתו של גיא פניני בסיום המשחק נגד גלבוע/גליל בחודש שעבר. על פי המידע שהגיע לוואלה! ספורט צפוי רייס ג'וניור לספוג עונש הרחקה משלושה משחקים בפועל, ועוד עונש הרחקה לחמישה משחקים על תנאי, כשבמידה וישוב לשחק בעתיד בישראל, יבצע פעילות הסברה לקבוצות נוער.

כזכור, היועץ המשפטי החליט להעמיד את רייס ג'וניור לדין בעקבות תלונתה של הפועל חולון מלפני כמה שבועות, בעת שהשחקן החזיק בהצעה להצטרף לעירוני נהריה. בחולון רצו למנוע את הצטרפותו של השחקן ששוחרר משורותיהם לאחר התקרית עם פניני, והגישו נגדו תלונה, כשהיועץ המשפטי מקבל תגובה מהשחקן שהתנצל על מעשיו. בעקבות עסקן הטיעון שצפויה להסגר היום, לא יצטרכו אנשי חולון להגיע לבית הדין על מנת להעיד במקרה.

דן שמיר מאמן הפועל חולון עם גלן רייס ג'וניור. יוסי ציפקיס
בדק אם הוא מוכן לשוב. דן שמיר עם גלן רייס/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל חולון דן שמיר יצר לפני עשרה ימים קשר עם רייס ג'וניור על מנת לבדוק האם יהיה מוכן לשוב לקבוצתו, שעד לניצחון על הפועל אילת ביום חמישי האחרון רשמה חמישה הפסדים רצופים, אלא שלמרות תמיכה של חלק מאנשי הקבוצה במהלך, מי שעמד איתן מנגד היה הבעלים שלמה אייזיק. ביום חמישי נפצע הגארד קורי וולדן ושבר את כף ידו והיום יגיע לבדיקת מומחה כף יד שיקבע האם סיים את חלקו העונה, או שיוכל לשוב בשלב כלשהו. נראה כי אם לא תחול תפנית בדעתו של אייזיק, שרק בשבוע שעבר אמר כי "רייס הוא היסטוריה מבחינת הפועל חולון", יישארו הסגולים עם שלושה זרים עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully