וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לספאחיה צורח ומשתולל: "אתם לא ראויים ללבוש את הגופייה הצהובה"

8.5.2018 / 7:55

מאמן מכבי ת"א איבד את העשתונות אחרי ההפסד באילת ושטף את השחקנים, תוך כדי שהוא מסנן קללות: "ניסינו אתכם בטוב, אבל זה נגמר". ביקורת על ספאחיה בתוך המועדון, ווצ'יץ' הסתודד עם המאמן

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב באילת

מכבי תל אביב ספגה אמש (שני) את הפסדה העשירי בליגת העל, הפעם 74:69 מול הפועל אילת בחוץ במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל. הצהובים הציגו משחק חלש וספאחיה איבד את העשתונות לאחר המשחק וצרח על השחקנים בחדר ההלבשה, כשבין היתר אמר "אתם לא ראויים ללבוש את הגופייה הצהובה".

ספאחיה הוסיף: "ניסינו איתכם בטוב, אבל זה נגמר", כשהוא לא חוסך בקללות באותו נאום. גם ראשי מכבי תל אביב לא מרוצים מהתצוגה של השחקנים בתקופה האחרונה וישנה לא מעט ביקורת על נבן ספאחיה. אמש לדוגמה, בסיום המשחק, ניגש היושב ראש שמעון מזרחי לניקולה וויצ'יץ' ואמר לו בקול תקיף: "זה כל הזמן ככה. שאנחנו מובילים ואז מאבדים הכל". במהלך הטיסה בחזרה לתל אביב השחקנים לא דיברו אחד עם השני כשכמה דקות לפני העלייה למטוס, ספאחיה לקח את ניקולה למקום שקט והם הסתודדו שם במשך דקות ארוכות".

עוד בנושא:

ספאחיה זעם: "זו בושה, מתנצל בפני המועדון והאוהדים"
הפסד עשירי העונה: מכבי תל אביב נכנעה גם להפועל אילת

האזינו: נבן ספאחיה העצבני נוזף בשחקניו אתמול באילת

עיבוד תמונה

ג'ייק כהן שהציג יכולת טובה סיכם: "זה היה משחק ממש קשה. חשבתי שאנחנו בדרך לניצחון, אבל לא ביצענו מה שצריך בישורת האחרונה. עשינו הרבה טעויות, לא לקחנו כמה ריבאונדים בהגנה, היו לנו הרבה איבודים. זה חלק מהמשחק, אנחנו חייבים ללמוד מזה ולהתקדם. אני חושב שהיינו צריכים לקלוע יותר ולהגיע לזריקות נוחות יותר".

הפורוורד הוסיף: "אילת עבדה קשה והגיעה למצבים נוחים יותר". על חזרתו של ג'רמי פארגו ששיחק עם זריקה בשל צוואר תפוס, אמר כהן: "הוא הציף כמה זיכרונות טובים, אבל היה נחמד יותר אם היינו משיגים איתו ניצחון. אני בטוח שהוא מרגיש אותו דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully