וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתמה עסקת הטיעון: גלן רייס ג'וניור הורחק משלושה משחקים בפועל

6.5.2018 / 13:54

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל סגר עסקת טיעון עם נציגיו של השחקן האמריקאי שכוללת עונש של חמישה משחקים על תנאי. אם יחזור לישראל יבצע פעילות הסברה לקבוצות נוער

one

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, הגיע היום (ראשון) לעסקת טיעון עם נציגיו של גלן רייס ג'וניור בנוגע לאירוע תקיפתו של גיא פניני בסיום המשחק נגד גלבוע/גליל בחודש שעבר, כפי שפורסם לראשונה הבוקר בוואלה! ספורט. רייס ג'וניור ירצה עונש הרחקה משלושה משחקים בפועל, ועוד עונש הרחקה לחמישה משחקים על תנאי, כשבמידה וישוב לשחק בעתיד בישראל, יבצע פעילות הסברה לקבוצות נוער.

כזכור, היועץ המשפטי החליט להעמיד את רייס ג'וניור לדין בעקבות תלונתה של הפועל חולון מלפני כמה שבועות, בעת שהשחקן החזיק בהצעה להצטרף לעירוני נהריה. בחולון רצו למנוע את הצטרפותו של השחקן ששוחרר משורותיהם לאחר התקרית עם פניני, והגישו נגדו תלונה, כשהיועץ המשפטי מקבל תגובה מהשחקן שהתנצל על מעשיו. בעקבות עסקן הטיעון שנסגרה היום, לא יצטרכו אנשי חולון להגיע לבית הדין על מנת להעיד במקרה.

מאמן הפועל חולון דן שמיר יצר לפני עשרה ימים קשר עם רייס ג'וניור על מנת לבדוק האם יהיה מוכן לשוב לקבוצתו, שעד לניצחון על הפועל אילת ביום חמישי האחרון רשמה חמישה הפסדים רצופים, אלא שלמרות תמיכה של חלק מאנשי הקבוצה במהלך, מי שעמד איתן מנגד היה הבעלים שלמה אייזיק. ביום חמישי נפצע הגארד קורי וולדן ושבר את כף ידו והיום יגיע לבדיקת מומחה כף יד שיקבע האם סיים את חלקו העונה, או שיוכל לשוב בשלב כלשהו. נראה כי אם לא תחול תפנית בדעתו של אייזיק, שרק בשבוע שעבר אמר כי "רייס הוא היסטוריה מבחינת הפועל חולון", יישארו הסגולים עם שלושה זרים עד לסיום העונה.

גלן רייס ג'וניור, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
יש עסקה. גלן רייס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully